דלקות גרון בילדה בת 5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות גרון בילדה בת 5
    ליאת
    17/10/2009

    שלום רב,
    בתי בת 5, התחילה לסבור מדלקות גרון לפני שעה.
    לצערי ראפאפן לא משפיע עליה- טופלה באמצעות אוגמנטין שלא ממש עוזר, בדלקות חזרו אחרי שבועיים.
    בהמשך טופלה ע"י דלצין- אחרי הדלצין לא היו דלקות במשך חודשיים וחצי (לפני תחילת הטיפול בדלצין עשינו לה בדיקת דם anti streptolisin=800)
    לאחרונה חזרה הדלקת וטופלה ע"י זינט (סיימה לפני שבועיים).
    הערב כבר התלוננה שכואב לה כשבולעת- יכול להיות שמזג האויר גם משפיע.
    לרוב אין לה חום, רק פעמיים מתוך ה-5 פעמים שחלתה בהם בשנה האחרונה היו מלווים בחום.
    האם צריך להוציא לה את השקדים או שאפשר להמשיך לטפל באנטיביוטיקה- אולי לתת לה טיפול מונע?
    חשוב לציין, יש לי עוד בת בגיל שנה- יכול להיות שהיא מדביקה אותה כי עד שהיא נולדה בתי הגדולה לא סבלה מדלקות גרון?

    תודה,
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות גרון בילדה בת 5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות גרון

    ד``ר יהושע דנינו
    18/10/2009

    שלום ליאת
    יש לזכור שלא כל כאבי הגרון נגרמים רק ע"י דלקות גרון.
    דלקות גרון שלא מגיבות לאנטיביוטיקה יכולות להיות וירליות,ואז הטיפול הכירורגי הו לא הטיפול המומלץ.לכן מומלץ להגיע למומחה לאא"ג בזמן הדלקת לאבחון נכון וטיפול מתאים.
    טיפול מונע מומלץ בהמשך לטיפול המלא במידה ויש אינדקציה.
    הדבקה בדלקות גרון הינה טיפטית,ולכן עוברת ביעול או נשיקה.
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות גרון בילדה בת 5

    ליאת
    19/10/2009

    ד"ר דנינו שלום,
    חשוב לי לציין שבכל פעם שיש לבתי כאב גרון (גם אם הוא ללא חום) אני עושה לה משטח גרון. ברוב הפעמים (בשנה האחרונה בערך 5 פעמים) המשטחים יצאו חיוביים והיא טופלה באנטיביוטיקה, זאת למרות שלא בכל המקרים היה לה מוגלה בגרון.
    אני קצת מבולבלת לגבי השאלה באילו מקרים כן שוקלים את הוצאת השקדים?

    תודה,
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות גרון לילדה בת 5

    ד``ר יהושע דנינו
    19/10/2009

    שלום ליאת,
    כאבי גרון ומשטח גרון חיובי אינם בהכרח מוכיחים שאכן מדובר בדלקת שקדים, ביחוד אם אין לילד חום. מקרים כאלה יכולים להיות גם קשורים לנשאות של החיידק שאז ניתן למצוא משטח חיובי גם ללא מחלה קלינית. לכן, חשוב לדעת האם הטיפול באנטיביוטיקה ניתן על ידי מומחה א.א.ג שאכן אבחן קלינית שמדובר בדלקת של השקדים ולא הסתמך אך ורק על המשטח החיובי. ההחלטה על הוצאת השקדים צריכה להעשות על ידי מומחה א.א.ג
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו