שקד שלישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שקד שלישי
    אסנת
    20/10/2009

    הילדה בת כמעט שנתיים אובחנה עם שקד שלישי. הומלץ על ניתוח. הילדה נוחרת, ואינה נושמת דרך האף. כמו כן עם נזלת כרונית. האם הנתוח הכרחי? אם כן איזה ניתוח זה? הרדמה מלאה, מקומית? מהם הסיכונים בניתוח? במידה ולא מבצעים ניתוח מהן ההשלכות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/10/2009

    אסנת שלום רב.
    לכל ילד/ה יש שקד שלישי, והאבחנה היא ככל הנראה, שלבתך יש שקד שלישי מוגדל המפריע בזרימת האוויר בלוע האף. ההפרעה בזרימת האוויר גורמת לנזלות ולנחירות.
    השקד השלישי בשנות חייו הראשונות של הילד, (עד 4-3 שנים), הולך וגדל, וכריתה בגיל הרך יכולה לתת מענה זמני בלבד. לעניות דעתי במצב המתואר במכתבך, כדאי לשפר את איכות החיים, והנשימה של הבת, ולנתח, ואין וודאות שגדילה מחודשת שלו, תיגרום שוב להפרעות המתוארות.
    הניתוח מבוצע בהרדמה כללית, (קצרה), וכריתת השקד השלישי מבוצעת דרך הפה.
    סיבוכי הניתוח נדירים ביותר, בכ - 1-2%, יכול להופיע דמום, נדירים הרבה יותר כאבים צוואריים.
    המנעות מהניתוח, חוץ מההפרעה באיכות הנשימה וכל המשתמע מכך, יכולה לגרום להתרוממות החיך, ובגיל מאוחר להיזדקק עקב כך, לטיפול אורטודנטי, וניתוח מחיצת האף.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו