דלקת אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת אוזניים
    ליאת
    01/11/2009

    בתי בת שנה וחצי,עברה ניתוח כפתורים ופוליפים בגיל 8 חודשים.סובלת מדלקות אוזניים חוזרות באוזן ימין כ-4 חודשים,ניסינו מוקסיפן אזניל ואוגמנטין אך אחרי שבועיים זה חוזר,במשטח מהאוזן יצא חיידק סטרפטקוקוס.רופא אף אוזן גרון אמר להפסיק את האוגמנטין (היא ביום השביעי ללא שיפור) ולהתחיל שטיפות לאוזן כל שעתיים ע"י מזרק עם מים רתוחים.איך תיפתר הבעייה ללא אנטיביוטיקה והאם טיפול זה שכיח ויעיל כשיש כפתור באוזן(רופא הילדים חולק על הטיפול ורוצה חוות דעת שניה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    01/11/2009

    שלום ליאת,
    הטיפול בדלקת אוזניים הקוראת לאחר שיש כפתורים הוא בעיקרו מקומי, כלומר, ניקוי מקומי או על ידי מקל אוזניים הטבול במי חמצן או שאיבות תחת מיקרוסקופ על יד רופא א.א.ג וטיפות אנטיביוטיות מקומיות. לעיתים יש צורך בשאיבה חוזרת כאשר מעלים את תדירות השאיבה אפילו פעמיים ליום. במידה וההפרשה מוגלתית שופעת ואין הגבה לטיפול המקומי יש אפשרות לנסות טיפול אנטיביוטי לתוך הוריד עם שאיבה פעמיים ביום וכשזה לא עוזר יש להוציא את הצינורית.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו