אנטיביוטיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנטיביוטיקה
    אמא
    02/11/2009

    היי
    לבן שלי בן 2.5 יש דלקת בגרון ואין מה לעשות אלא לטפל באניביוטיקה. א מה מה ... הילד לא מוכן ליטול את הטרופה בשום צורה, לא בדייסה ולא בשוקו ולא שאני אעשה פעלולים וגם לא בהתעללות פיזית מתונה כלומר בכח... הוא פשוט מקיא הכל אחרי חצי דקה. פניתי שוב לרופא שלנו וזה אמר שניתן לתת לילד זריקת פניצילין חד פעמית לטוסיק וזה פותר את כל הבעיות. הגעתי לאחות לצורך מתן הזריקה וזו הזדעזעה... אומרת שלמה לי ושזו זריקה מאאאד כואבת ולא פשוטה והחומר מאד חזק בהזרקה וכו'. אני כמובן עשיתי אחורה פנה ופניתי שוב לרופא שאמר שהאחות ממש לא צודקת ושאם הילד לא נוטל את התרופה דרך הפה זו האלטרנטיבה היחידה. אני מאד מבולבלת ומתלבטת, מצד אחד חייבים טיפול אנטיביוטי ומצד שני קצת מפחידה אותי עכשיו הזריקה. יש למי מכם תשובה, המלצה, טיפ או ניסיון דומה??? אשמח לקבל עוד דעות בנושא.
    תודה רבה מראש ורפואה שלמה לכולם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנטיביוטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    02/11/2009

    מיטל שלום רב.
    תחילה אומר לך שלא כל דלקת גרון מחייבת טיפול באנטיביוטיקה (ובנך הסרבן כנראה מודע לכך)...
    לבד מזריקה (לא סימפטית בגיל זה), יש דרכים נוספות לטיפול אנטיביוטי, (רק באם הוא הכרחי).
    אני ממליץ לפנות תחילה למומחה א.א.גרון, כדי לבדוק אם יש כלל צורך באנטיביוטיקה, ואם יוחלט שאכן המקרה מחייב טיפול אנטיביוטי, בטוחני שהרופא ימצא את הדרך והטיפול הנכונים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו