"משיכות" באף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • "משיכות" באף
    עודד
    05/11/2009

    שלום!
    בני בן 6 ושלושה חודשים. לפני כחודש החל "למשוך" באף. בתחילה חשבנו שהוא מנוזל, אך התברר כי הוא לא היה. לאור זאת ביקשנו ממנו להפסיק, והיה נראה לנו כהורים שמדובר אולי על דרך יצירתית במיוחד למשוך תשומת לב. כאמור המשיכות הללו באף לא פוסקות כבר יותר מחודש ואנו מוטרדים מכך שאין לנו מושג מה מקורן.
    שאלתי היא: מה בודקים במקרה כזה? האם יכול להיות שלילד ישנה הפרעה נשימתית כלשהי?

    חשוב לנו לציין כי בננו - בר - סובל לעיתים מהתקפי סטרידור וכן כי אובחן בגיל מספר חודשים כלוקה בבורנכיט ספסטית.

    תודה מראש,

    ורד ועודד וקסלר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    "משיכות" באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "משיכות"

    ד``ר יצחק ענתבי
    05/11/2009

    עודד שלום רב.
    כל בעיה בין אם שהינה בריאותית או לא, מחייבת התייחסות , על כן מומלץ לבדוק אם אין הפרעה באף תחילה, (גודש , גוף זר, פצע,,,,,). יש צורך כמובן לבדוק גם את לוע האף, בשאלה של הגדלה של השקד השלישי, ואת הסינוסים. מהרגע שרופא א.א.גרון ישלול בעיה רפואית גופנית, ניתן לנתב את הבדיקה לכיוון האחר אותו אתה מציין.
    הסטרידור ממנו סובל הבן אינו הגורם למשיכות האף.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו