שעווה באוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שעווה באוזניים
    טל
    05/11/2009

    שלום רב,

    בני בן כמעט שבע, וסובל מהצטברות שעווה באוזניים שלפעמים פוגעת לו גם בשמיעה.. הוא מתחיל לדבר בקול גבוה..

    היינו כמה פעמים אצל א.א.ג והוא שאב לו את השעווה ואמר שאין מה לעשות זה יעבור עם הגיל..?

    היינו גם באופן פרטי והוא עשה לו סדרה של שאיבות מהאוזן , הפעם זה כאב לו מאד ונאלצנו בהנחיית הרופא לשכב על הילד שצרח והתנגד כדי שהוא ינקז לו את הכל... הרוב יצא. מאז הילד לא מוכן להתקרב לרופא..

    עכשיו אני מרגישה שהוא שוב סובל ואפילו הוא בעצמו אומר שהוא לא שומע כל כך טוב..מה עוד ניתן לעשות? והאם יכול לקרות מצב של פגיעה בשמיעה??

    תודה, דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעווה באוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/11/2009

    טל שלום רב.
    חבל שבנך הגיע למצב בו- על אף ההפרעה בשמיעה,- הוא פוחד מפעולה פשוטה של הוצאת שעווה
    מהאוזניים, (של ילד או מבוגר).
    אין כלל ספק שהצטברות שעווה עלולה להפריע, ולפעמים בצורה משמעותית, בשמיעה ועל-כן מומלץ למנוע את המצב בו השעווה תיצטבר. כדאי בהתאם לתדירות בה ביקר בנך אצל רופא א.א.גרון, ובטווחי זמן קצרים יותר, לבדוק את האוזניים, (ע"י רופא ילדים), ולהיפטר מהשעווה גם כשהכמות היא קטנה, ולצורך זה קיימים תכשירים שונים שרופאי הילדים ובתי המרקחת יוכלו
    להמליץ עליהם.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו