נחירות ושיעול בלילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נחירות ושיעול בלילה
    אורית
    07/11/2009

    שלום רב,
    בני בן שנתיים, לפני 5 חודשים עבר ניתוח להסרת שקד שלישי וכפתור באוזן. מאז הניתוח הפסיק לנחור בלילה. לפני כחודש החל שוב לנחור בלילה וגם להיחנק ולהשתעל. הרופאה הסתכלה לו לפני כמה ימים בגרון ואמרה שהשקדים שלו מאוד נפוחים ונתנה לו בטנזול ל-3 ימים ולאחר מכן אריוס לעוד שבועיים. ביום הראשון של הטיפול הוא ישן בלילה ללא נחירות ושיעול. ביום השני כל התופעות חזרו.
    מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נחירות ושיעול בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב לאחר ניתוח

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/11/2009

    אורית שלום רב.
    הופעת הסימפטומים המתוארים במכתבך, וכל זאת לאחר 4 חודשי רגיעה, בעקבות כריתת השקד השלישי, מחייבת הרחבת הבירור ע"י רופא א.א.גרון, לבדיקה חוזרת של לוע האף, ולבדיקה של מצב השינה (מעבדת שינה). ייתכן שמלכתחילה היה צורך בכריתה של השקדים (בנוסף על השקד השלישי).
    באשר לשאלתך השניה, אכן כאשר הכריתה של השקד השלישי נעשית בגיל רך, כגיל בנך, הוא
    יכול לצמוח מחדש, אלא שתקופה כה קצרה (4 ח'), אינה אופיינית.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו