כפתור באוזן שלא נשר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כפתור באוזן שלא נשר
    בתיה טישלר
    09/11/2009

    שלום רב
    בני בו ה6 וחצי עבר נתוח כפתורים לפני שנה ותשעה חודשים.באוזן ימין הכפתור נשר אך באוזן שמאל הכפתור עדיין נמצא.
    לפני הנתוח הסביר הרופא שהכפתורים נשארים עד שנה.בבקורנו האחרון נאמר שכל שהכפתור נשאר יותר זמן זה יותר טוב ולא כדאי לבצע התערבות על מנת להוציא את הכפתור משום שיכול להיוצר חור בעור התף שלא תמיד מתאחה ואז יש לבצע נתוח נוסף לאיחוי.
    רציתי לברר האם זה הגיוני שלאחר שנה ותשעה חודשים לא נפל הכפתור?הדבר משפיע על איכות החיים של בני(שוחה באופן קבוע) ומה אתה ממליץ לעשות.
    בברכה
    ובתודה
    אם מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כפתור באוזן שלא נשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתור "עקשן"

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/11/2009

    בתיה שלום רב.
    כפתורי איוורור לאוזניים, בממוצע נימצאים במקומם כשנה, אצל בנך הכפתור נימצא מעל לזמן הממוצע, ויש מקום לשקול את הוצאתו.
    הוצאה מאוחרת יותר, היא, שעלולה לגרום לכך שעור התוף לא ייסגר. לאחר זמן כה רב, כדאי להוציאו, ובשעת הוצאת הכפתור, יש מקום לגרות את שולי הנקב, ובכך לגרום לצמיחה מחדש באיזור הנקב.
    ברוב המקרים הנקב ניסגר בעקבות פרוצדורה זו, וככל שהדבר ייעשה מוקדם יותר, יוכל בנך לשוב לאורח חיים רגיל, וללא מיגבלות.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו