שאלה לאחר ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לאחר ניתוח
    סיון
    15/11/2009

    שלום!
    בני בן 2.4 ב-17/09/09 עבר ניתוח קריטת שקדים,צינוריות באוזנייםושקד שלישי.
    לאחר שבועיים מיום הניתוח היינו אצל הד"ר שנתחה אותו(ד"ר סיון גושן) בדקה את הילד ואמרה שהכול בסדר נתנה לנו הפנייה למכון שמיעה .
    הגעתי למכון שמיעה ראינו שיש הפרשה מהאוזניים משהו שמאוד אדאיג אותי, הרופא שאבה ונתנה אנטביוטיקה . זימנה אותנו לאחר 3 שבועות . כיום יש לו שוב מוגלה באוזניים אני מתפלת בטיפות (סילוקסן+מי חמצן)אמור להיות לו בדיקת שמיעה ב- 17/11/09 השאלה 1. אם לגשת לבדיקה?
    למרות שזה כבר סופה של ההפרשה? 2. מאוד מדאיג אותי שיש לו את ההפרשה האם זה דבר שקיים לאחר ניתוח?אני מאוד מאוד מודאגת ......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשה לאחר ניתוח כפתורים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/11/2009

    סיון שלום רב.
    ישנם מיקרים, באחוזים בודדים, בהם בעקבות ניתוח כפתורים (וללא קשר עם הכריתה של השקדים והשקד השלישי), מופיעות הפרשות באוזניים, ההסבר לכך יכול להיות, כניסה של מים לאוזן, זיהום תוך ניתוחי, או ריאקציה של האוזן ותגובה ל "גוף הזר" (שהרי הצינורית הינה גוף זר לאוזן).
    ברוב המקרים בהם יש הפרשות, טיפול אנטיביוטי, (מקומי), מיבש את האוזן, ומשלב זה, כל זמן שהאוזן יבשה, ישפר את התאוששות התאים באוזן התיכונה, ואיוורור האוזן, ופועל יוצא מכך, שיפור השמיעה.
    הסיפא שבמכתבך, צריך דוקא לעודד אותך, כי האוזן הולכת ומתייבשת, ומכאן ניתן להמשיך ולשמור ממים, וכמובן לבצע בדיקת שמיעה כדי להיווכח אם חל שיפור בשמיעה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו