מים באוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מים באוזניים
    נופר
    09/12/2009

    שלום, בני בן שנה ו5 חוד', סובל כבר שבוע מחום עולה ויורד , הוציאו לו מוגלה מהאוזן ע"י דיקור ושאיבה בבי"ח, כבר עברו 4 ימים ועדיין בוכה רוב היום ולא רגוע ,לא אוכל בכלל מוצקים רק דייסה וגם זה בקושי, אך שותה הרבה, בביקור שגרתי היום ואתמול אצל הרופא , אמר שיש לו מים בשתי האוזניים אך אין דלקת ואין מה לעשות בעניין, אך הילד באמת לא רגוע וגם הגרון כואב לו , כל היום פותח את הפה ומצביע על הלשון גם את המוצץ מוציא כל רגע כאילו מפריע לו משהו ורוצה להוציא..
    בנוסף הקיא הרבה ליחה כבר כמה ימים, אני עושה לו אינלציות גם
    רציתי לשאול מה אפשר עוד לעשות כדי להקל עליו וכמה זמן עד שהמים באזניים ייעלמו? בוכה המון וכואב לי לראות אותו כך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מים באוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מים באוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    12/12/2009

    שלום שירן,
    לפי תיאורך נראה שהילד סובל מבעיה בחלל הפה או הגרון, נוזלים באוזניים אינם גורמים לחום ואינם מפריעים לבליעה. נוזלים באוזניים יכולים להיספג עם הזמן ובמידת הצורך ניתן לטפל בהם בהמשך תרופתית או כירורגית.
    באשר להפרעה בבליעה יש לפנות שוב למומחה לא.א.ג על מנת שיציע טיפול מתאים.
    כל טוב וחנוכה שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו