חרחורים באף בן 3 וחצי חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרחורים באף בן 3 וחצי חודשים
    תמר
    09/12/2009

    בס"ד
    שלום רב.
    בני בן שלושה חודשים וחצי מחרחר מיום לידתו ואף נוחר לעתים. כרגע כבר כחודש בנוסף סובל מנזלת שלא חולפת. נבדק כבר פעמים אצל רופא ילדים וכל פעם אומרים לי שאין מה לעשות ושזה יעבור ולהשתמש במי מלח (שלא עוזרים לו בכלל). נרא שהוא מאד סובל מכך ומתקשה אף ביניקה. מה ניתן לעשות ולמה זה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרחורים באף

    ד``ר יהושע דנינו
    12/12/2009

    שלום תמר,
    חרחור או נחירה בגיל של בנך נובע מהפרעת מעבר אויר דרך האף לגרון ומשם לקנה הנשימה. במידה ואת משתמשת בספרי של מי מלח לפחות במשך שבועיים ברציפות ואין שיפור יש להוסיף ספרי אוטריוין שמיועד לילדים למשך 6 ימים ובמידה וגם לאחר מכן אין שיפור יש להתייעץ עם מומחה א.א.ג.
    עם זאת אני ממליץ על השימוש במי מלח לילד בגיל כה צעיר שכן מדובר בתרופה טבעית. יתכן שעלייך להקפיד על אופן השימוש הנכון בהתאם להוראות.
    כל טוב, בהצלחה וחג אורים שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו