בן שנתיים עם נשימות כבדות בשינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים עם נשימות כבדות בשינה
    קרן
    21/12/2009

    שלום,

    בני בן שנתיים וכאשר הוא ישן. הנשימות שלו כבדות. עוד מאז גיל0 בנוסף לכך, בני גל הזמן מנוזל. (כל השיניים כבר יצאו לו). ומרייר הרבה. אנחנו עושים לו מידי פעם אנילציות כי מהנזלת הוא משתעל.
    תדירות של פעמיים בחודש.
    הרופאת ילדים אמרה, שכנראה זה פוליפים והטיפול הוא מגיל 4 לא לפני ...
    האם יש דרך אחרת לטפל בזה. כמו רפואה אלטרנטיבית / הומופאתיה / פרחי באך?
    מה ניתן לעשות כרגע?
    מה גם שמעתי על טיפול פוליפים שהוא מסוכן.

    אשמח לחוות דעתך.

    תודה,

    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסיוננו

    אמא
    27/12/2009

    בתי בת 2.5 וסובלת גם כמו שאת מתארת אצל בנך מנזלת כרונית שמדי פעם מטופלת בתרופות שונות לייבוש, אינהלציות עם ובלי סטרודיאים, ניסינו גם חדרי מלח, תפריטים נטולי חלב ועוד כהנה וכהנה... כמובן שום דבר ללא הצלחה.
    לשמחתי פניתי לבירור אצל רופא אף אוזן גרון, ששלח אותנו לבדיקה במעבדת שינה, לבדוק שאין בעיה נשימתית, והסתבר שיש לה חסימה נשימתית בדרגה קשה עם המלצה לניתוח שקד שלישי בהקדם!
    אני מציעה לך לפנות לרופא א.א.ג ולבקש גם את הבדיקה הזו, שכן אם יש חסימה נשימתית -פירושו שלא מגיע מספיק חמצן למוח ויכולים להגרם נזקים.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרפת

    שלי
    02/01/2010

    אומנם ביתי קטנה מהילדים שלכם וגם אצלה התסמינים זהים למה שנכתב כאן אצל הבת שלי כתוצאה מנזלת כרונית קבועה מאז גיל חודשיים לא עבר אפילו פעם אחת היו ימים שהיה חלש יותר אבל ברוב זה חזק מאוד עם אנטיביוטיקות שונות ואינהלציות עם סטרואידים יש גם חסימה בדרכי הדמעות והיתה מועמדת לניתוח בדרכי הדמעות לפני חודשים עכשיו אני שוקלת לא לעשות קודם יש לי תור מחר לא.א.ג שיתן את הדעת ונתחיל טיפול בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשימה כבדה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    קרן שלום רב.
    נשימות כבדות, נזלות תמידיות מצריכות בירור א.א.גרון, אין זה נכון שפוליפים (שקד שלישי), מוציאים רק מגיל 4 ש'. ההתיחסות היא לסימפטומים, ולא לגיל, ובגיל שנתיים אין כל סיבה רפואית, לעכב את הניתוח !
    לגבי דרכי טיפול חלופיים, אין הפורום הזה יכול להמליץ.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו