הדבקה בדלקת גרון חיידקית.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הדבקה בדלקת גרון חיידקית.
    שרית
    26/12/2009

    רופא אא"ג איבחן אצלי דלקת גרון חיידקית (אבחנה קלינית - מוגלות וכ"ו, לא משטח גרון) ורשם לי טיפול בפאן-רפא (Penecillin V) ב500 מ"ג טבליה אחת פעמיים ביום. יש לציין שלא היו לי כאבים בגרון או חום רק אי-נוחות מסוימת בבליעה.
    יש לי תינוקת בת 10 לודשים שנראית בריאה.
    האם בכל-זאת כדאי לבדוק את התינוקת מחשש הדבקה?
    הסיבה לשאלה היא ששמענו שיש מקרים של דלקת גרון חיידקית אצל ילדים ללא סימני מחלה מובהקים כמו חום (בדומה למה שקרה אצלי).
    מה רצוי לעשות בכדי להקטין אפשרות הדבקה?
    האם יש סיכון בשימוש שלי בתרופה בזמן הנקה?

    תודה,

    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבקה מדלקת

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    שרית שלום רב.
    אינני מכיר דלקת בגרון ללא כאב !!!כך שניראה לי שהטיפול האנטיביוטי לא היה נחוץ.
    באופן כללי, הסכנה להדבקה קיימת במקרים של מחלת הורה ביחס לילדו ולהיפך. כדי להפחית את הסיכון בהדבקות יש להימנע מקירבת מקור הזיהום לילדתך, לשמור על הגיינה של כלים ניפרדים, רחיצת ידיים וכו'
    לא אין סיכון בלקיחת האנטיביוטיקה בשעת הנקה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו