דלקות חוזרות לאחר צינוריות איוורור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות חוזרות לאחר צינוריות איוורור
    מרים
    07/01/2010

    שלום,
    בני בן שנה ו-5 חודשים.
    בחודש האחרון עבר ניתוח להחדרת צינוריות איוורור עקב דלקות אוזניים חוזרות ונשנות מגיל חצי שנה וכן ירידה בשמיעה.
    שבוע לאחר הניתוח הוא פשוט היה ילד חדש, רגוע, בריא שמח, אכל טוב.
    מאז השבוע הזה החלו שוב דלקות חוזרותבשתי האוזניים, בבדיקה אחת היה דלקת באוזן אחת וחסימה של הצינורית עם קריש דם, החלנו שוב טיפול אנטיביוטי וטיפות. כעבור כמעט חודש הצינורית נפתחה אבל בצד שני נסתמה עי צרומן ושוב הופיעה דלקת מלווה בחום אי שקט.
    בשבוע האחרון הוא באי שקט , תחת טיפול אנטיביוטי, חסר תאבון, לא עולה במשקל, מסכים לאכול רק מעט סימילאק בבוקר ובערב ופרט לכך כלום ...
    אני כבר מיואשת, יש פתרון נוסף פרט לצינוריות איוורור. כבר ניסינו גם טיפול מונע בעבר שלא עזר.
    יש טעם לקחת ספירת דם?
    יש טעם לנסות אנטיביוטיקה אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בעקבות צינורית

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/01/2010

    מרים שלום רב.
    לאור המצב המתואר במכתבך, ייתכן ומדובר בתגובה של האוזן ל"גוף הזר" המתבטא בדלקת והפרשות מהאוזן.
    חשוב לזהות את סוג הזיהום, ולתת טיפול אנטיביוטי על-פי המשטח, ובעיקר אין לשכוח את הטיפול המקומי.
    יש לזכור שמים יכולים גם הם לגרום להיווצרות דלקת.
    רק אם הטיפול המכוון לא יפתור את בעיית ההפרשות, יהיה צורך לשקול הסרת או החלפת הצינוריות.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות לאחר צינוריות איוורור

    מרים
    11/01/2010

    שלום,
    בהמשך לתגובתך, הדלקות החוזרות אינן מתבטאות בהפרשה מהאוזן, רק בחום ואי שקט ובבדיקת אאג נראה כי יש סימני דלקת - אודם ובלט בעור התוף, והצינורית סתומה.
    קשה לי להאמין שמדובר בתגובה לגוף זר, כי אז הטיפול האנטיביוטי לא היה עוזר בכלל , לא?
    לגבי מים, אנחנו מאד מקפידים על מקלחות עם אטמים ואין כלל מגע של מים עם האוזן.
    איזה טיפול מקומי מומלץ?
    לגבי החלפת הצינוריות, יש סוגים שונים של צינוריות? מה תעזור החלפה אם ממילא הצינורית תסתם שוב גם בפעם הבאה ככל הנראה?

    ועד אז, האם צפוי נזק לאור העובדה שבני מקבל טיפול אנטיביוטי ממושך, למעשה כבר למעלה מחצי שנה עם הפסקות של ימים בודדים בין טיפול לטיפול?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/01/2010

    מרים שלום רב.
    ככל הנראה ההפרשות באוזן התיכונה, צמיגות דיין, וגורמות לחסימה של הצינוריות, כך גם השעווה.
    פתיחת החסימות יכולה להתבצע ע"י רופא א.א.גרון, בניקוי או בטיפות לאוזן, ובצורה זו נימנע מלהגיע
    למצב של חוסר שקט, בלט בתופית, וחום. הרופא ישקול גם אם יש כלל צורך בטיפול אנטיביוטי דרך הפה.
    אכן יש סוגים רבים של צינוריות, בעלי אורך, רוחב, ופתח איוורור שונים, וכמובן שקיימות גם צינוריות
    מחומרים ומרכיבים שונים.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיפור עצוב

    or
    19/01/2010

    אולי תנסי הומאופטיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו