נזלת כרונית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזלת כרונית
    דלית
    07/01/2010

    לבני בן ה-4 יש נזלת כרונית מזה שנתיים וחצי, ללא קשר לעונה או למחלות אחרות. הנזלת נעה בין שקופה ומימית לירוקה וסמיכה. נישינו טיפול במכשירים הומאופטים (R49), רפואה סינית, טיפות אבץ, מי מלח ומה לא...כל דבר מקל מעט וברגע שמפסיקים את השימוש זה חוזר. לפני שבועיים היתה לו דלקת באוזן (פעם ראשונה) וקיבל מוקסיפן 5 ימים. הנזלת כמעט עברה, אבל יומיים אחרי שהפסקנו את האנטיביוטיקה היא חזרה ובגדול.
    כשהמצב ממש אני נותנת לו "היסטפד" שלפחות ישן בלילה ולא יתעורר מנזלת מטורפת (אבל ברור לי שזה לא פתרון) ובמשך היום אי אפשר לתת לו תרופה ליבש כי זה מרדים אותו, ואני מבינה שזה בכל מקרה מקל על הסימפטום ולא מרפא אז אין טעם.
    אני כבר אובדת עצות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזלת כרונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת.

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/01/2010

    דלית שלום רב.
    לי נראה שמקור הבעיה הוא השקד השלישי ובמכתבך אינך מזכירה אותו כלל. כל הטיפולים התרופתיים והאחרים, לא שיפרו לאורך זמן את המצב, על-כן תמוהה בעיניי שלא פנית לרופא א.א.גרון, לבדוק את מהו הגורם לתופעה של ה"נזלת הכרונית".
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו