הרחבת מערות האף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרחבת מערות האף?
    ג
    09/01/2010

    הבת שלי תעבור ניתוח לכריתת אנדואיד ב26-1 בעבר הומלץ לה גם לפתוח את מעברי הנשימה ...במערות האף "הרחבת מערות האף" ,אולי עם לייזר.. לא זכור לי ההסבר.( הרופא המנתח הוא לא אותו הרופא שהמליץ בעבר )המנתח אמר בבדיקה שלפני הניתוח שהוא לא רואה סיבה כרגע להוסיף את הניתוח הזה אך ביום שהיינו אצלו הילדה לא היתה מנוזלת כלל ונשמעה תקין ,לא כמו שבשיגרה .
    שאלתי האם תוך כדי ניתוח אפשר להחליט אחרת במידה ורואים אחרת... הניתוח יתבצע באופן פרטי באסותה האם קיים שם לייזר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרחבת מערות האף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח סינוסים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/01/2010

    גיגי שלום רב.
    במכתב חסרים הרבה נתונים, : בת כמה הבת? ממה היא סובלת? האם יש כאבי ראש, האם בוצעה
    הדמיה, צילום? CT? האם נאמר לכם שמדובר בניתוח FESS ?(לסינוסים).
    כדי לתת מענה כדאי להשלים ולפרט על הנתונים החסרית.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מערות אף

    ג
    11/01/2010

    הילדה סובלת מנזלת כרונית, ומנחירות קלות בלילה, היא ישנה עם פה פתוח וכך גם מתהלכת כל היום...ולכן היא גם סובלת מריח נוראי מהפה..
    הרופא הראשון אמר את אשר ציינתי בשאלתי .
    הוא לא ציין שם של ניתוח ,רק אמר שאם נעשה זאת במדיקל סנטר יש שם לייזר וזה היה נישמע משהו ש"על הדרך" עושים אם כבר הילדה מנותחת..מהשאלות שלך זה נשמע מפחיד ורציני יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי עוד פרטים

    ג
    11/01/2010

    הסינוסים שלה תקינים, (היא עברה צילום )אין לה כאבי ראש היה נשמע שהמטרה זה רק על מנת להקל עליה את הנשימה מהאף הוא גם לא ציין ניתוח מחיצות אף! למה התכוון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת.

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/01/2010

    גיגי שלום רב.
    תוספת הפרטים מצביעה על ניתוח לייזר או קובליישין של ריריות הכונכות התחתונות, לשיפור זרימת האוויר באף. מאחר וצילום הסינוסים תקין,ואין עדות להפרעה חריפה או כרונית בסינוסים, לא יבוצע הניתוח ( FESS ), אותו הזכרתי במענה הראשון.
    בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובליישיין שך הרירית/לייזר

    ג
    12/01/2010

    O.K השאלה המקורית היתה האם שמגיעים לניתוח ל הסרת אנדואיד כמו במקרה שלנו.. יש אפשרות
    1. מבלי לתכנן מראש לבצע את הנ"ל.
    2. זה משהו שבמסגרת הניתוח אפשר לדעת את הנחיצות שלו יותר מלפני הניתוח?
    3.אותו לייזר קיים גם בבי"ח אסותה
    4. זה נחשב משהו מסובך יותר מהסרת אנדואיד ?או בכלל מה הסקנות בניתוח כזה של הקובליישין או הלייזר?

    סליחה על המון שאלות תודה על הזמינות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים נוספים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    12/01/2010

    גיגי שלום רב.
    לגבי שאלתך המקורית, ניתוח שקדים הוא ניתוח שקדים, ולא כל דבר אחר ! את ניתוח האדנואידים לא מבצעים בליזר !
    בד"כ בבדיקה טרום ניתוחית אפשר לקבוע את סוג הניתוח (לבטח שמדובר באדנואידים), ממכתביך
    הובן שנאמר שיש גם צורך בניתוח סינוסים, אלא שצילום הסינוסים היה תקין, ועל-כן אין בו צורך, וככל הניראה הוא לא מתוכנן.
    ניתוח שניתן לבצע בלייזר או קובלישין, הוא לריריות הכונכות, כדי לשפר את מעבר האוויר באף, אלא שכמו שכתבתי ניתן להחליט אם צריך בבדיקה המקדימה, ולא תוך כדי ניתוח !
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו