ריכוז של אנטיביוטיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריכוז של אנטיביוטיקה
    or
    19/01/2010

    בני בן ה10 חודשים סובל מדלקות אזניים חוזרות. קיבל מוקסיביט בפעמיים הראשונות ,
    בפעם השלישית קיבל אנזיל ועכשיו הדלקת חזרה שוב בפעם הרביעית והוא מקבל אוגמנטין למשך 10 ימים 2.5cc פעמיים ביום. סה"כ 5 CC ליום
    הבעייה היא:
    גיליתי שהרוקח הכין את בקבוק האנטיביוטיקה באופן שגוי, כלומר, על מנת להכין את התחריף הוא היה צריך להוסיף לבקבוק 32cc מים כדי לקבל 35cc תחריף (הוראות היצרן שכתובות על האריזה). כמות זו, לפי המינון שקבעה הרופאה, אמורה להספיק ל 7 ימים אולם הבקבוק נגמר לי אחרי 5 ימים מכאן המסקנה שהוא מהל עם פחות 10cc מים .
    יוצא מזה שנתנתי לבן שלי במשך 5 ימים אנטיביוטיקה מרוכזת
    (זה כאילו קיבל 3.5cc במקום 2.5cc ).
    את הבקבוק השני הכנתי בעצמי ,מהלתי את כמות המים המדוייקת ואכן קיבלתי כמות גדולה יותר. אני מאוד מודאגת ועד שאגיע לרופאה ואשמח בנתיים לקבל
    תשובה לשאלה האם זה מצב מסוכן? האם יש מקום להפסיק את מתן האנטיביוטיקה לפני תום 10 ימים?. מה עושים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריכוז של אנטיביוטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    19/01/2010

    אור שלום רב.
    בהתייחס לנתונים אותם הסברת, ובמחשבה שבנך שוקל בערך 8 ק"ג, (נתון שהיה חשוב מאוד),
    הרי ש 3.5 סמ"ק של אוגמנטין 400, הינו עדיין מינון מקובל, (ועדיין לא המנה המקסימלית המומלצת).
    תשובתי לכן, שלא מדובר במינון מסוכן, וכדאי להמשיך במתן האנטיביוטיקה, למשך הזמן שהומלץ ע"י הרופא.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו