בדיקת ברה חוזרת לתינוקת אחרי החיאה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת ברה חוזרת לתינוקת אחרי החיאה
    נוגה
    21/01/2010

    בתי נכשלה בבדיקת סינון שמיעה בגיל שבועיים ועשינו לה בדיקת ברה שיצאה תקינה למעט ליקוי קל באוזן ימין, רופא א.א.ג של קופ"ח אמר שהבדיקה תקינה מבחינתו.
    בגין חודש וחצי עברה בתי החיאה בשל הפסקת נשימה, היא היתה מאושפזת עם דלקת ריאות חריפה ועברה החיאה נוספת בטיפול נמרץ. לאחר שבועיים בטיפול נמרץ היא החלימה, והיום, תודה לאל היא בריאה ומטופלת בביקורת של רופאת ריאות ילדים ובמכון להתפתחות הילד.
    היום היא בת 9 חודשים.
    לפני כשבועיים במסגרת בדיקת שמיעה בטיפת חלב, האחות ביקשה שנלך איתה לבדיקה של רופא א.א.ג כי לדעתה היא אינה שומעת טוב. הלכנו לרופא א.א.ג שביקש שנחזור על בדיקת הברה ולו בגלל ההחייאה שהיא עברה- כדי להסיר חשש לליקוי שמיעה בעקבות ההחיאה.
    שאלתי היא: מה כרוך בבדיקת ברה חוזרת- בבדיקת הראשונה היא היתה קטנה ולא נדרש טשטוש. האם הטשטוש מסוכן? אין לה אלרגיות, ככל שאנחנו יודעים.
    והיכן כדאי לערוך בדיקת ברה? על איזה מכון באיזה בית חולים מומלץ לביצוע בדיקות כאלו לתינוקות? את הבדיקה הראשונה עשינו בבי"ח מאיר. רציתי לדעת אם אתה יכול להמליץ עליו או על מכון יותר טוב ממנו. אנחנו פשוט רוצים להיות רגועים, שאנחנו עושים את הבדיקה במכון טוב ומתמחה בתינוקות. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ברה לתינוקת אחרי החיאה

    ד``ר יהושע דנינו
    21/01/2010

    שלום נגה,
    בדיקת הברה (BERA) בתינוקות צריכה להעשות עם טשטוש כדי שהתינוק לא יזוז. הטשטוש אינו מסוכן בדרך כלל אך דרוש לשם כך אישור רופא ילדים.
    לפי בדיקת הברה הראשונה נראה שלא היה לילדה ליקוי שמיע משמעותי. במידה וכעת קיים חשד לליקוי, הוא אמור להיות ליקוי קל. הליקוי השכיח בגיל של ביתך נובע מנוזלים באוזניים שניתן לטפל בהם ואז השמיעה חוזרת לנורמה.
    את בדיקת הברה ניתן לבצע בכל בית חולים בו יש מכון שמיעה עם מכשיר ברה.
    מחלקת א.א.ג של בי"ח מאיר נחשבת למחלקה טובה ותוצאות הברה שיתקבלו בה אמורות להיות מהימנות.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין...

    נוגה
    25/01/2010

    ראשית, רציתי להודות על העזרה והתשובה המהירה.
    בנוסף, אני לא יודעת אם יש לזה חשיבות, אבל שכחתי לציין כי בתי מטופלת כיום בבודיקורט (אירו-צ'מבר) בוקר וערב.
    האם יש לזה השלכות על הבדיקה עצמה או על הטשטוש?
    האם זה עלול לפגוע בתוצאות הבדיקה או במהימנותן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ברה

    ד``ר יהושע דנינו
    26/01/2010

    שלום נוגה
    הטיפול שצינת לא משפיע על הבדיקה או הטישטוש.
    כמובן שגם לא משפיע על התוצאות או מהימנות.
    כל טוב ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו