גודש באף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גודש באף
    המדוכאת
    21/01/2010

    שלום בני בן 7.5 ומאז שהייה קטן היה מתעורר הרבה בלילה מצמא,סבל הרבה מדלקות אזניים טופל במייבשי נוזלים.בשנתיים האחרונות אני שמה לב כי בני לא ישן טוב בלילה (הוא לא נוחר) אך ישן עם פה פתוח.כל הלילה אני שומעת אותו כאילו מנסה לבלוע ולא מצליח (מעין דביקות ויובש בגרון)בצעתי גם מעבדת שינה אך שם לא דווח על הפרעות של דום נשימה בגל 5..בצעתי צילומי מערות האף ומתברר שפוליפים קיים (אין לי מושג כמה) אך חוות דעת של רופאה אחת הייתה לנתח ומיידי בגיל 5 ורופא נוסף טען שאין צורך. לפני חודשיים בצענו שוב צילום והרופא טוען שיש גודש באף ואין צורך למהר לנתח.קבלתי טיפול של פליקסונז ספריי מידי לילה לחודש מלא ולאחר מכן הפסקה לשבוע וכך הלאה.אמנם זה עוזר לילד אך עדיין אני מרגישה שהוא לא יישן שינה איכותית וזה משפיע עליו למחרת בביה"ס -עייפות נוראית ועצבני מאד מעייפות.מה חוות דעתך ואודה לך מאד על ייעוצך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גודש באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גודש באף

    ד``ר יהושע דנינו
    24/01/2010

    שלום לאמא המודאגת,
    לעייפות סיבות רבות. אחת הסיבות הינה הפרעות שינה. על מנת לשלול הפרעות אלו יש לבצע ולדון בתוצאות מעבדת השינה. מכיון שעברו מעל שנתיים מאז הבדיקה האחרונה ומאז ישנה החמרה במצב שינתו של הילד, יש מקום לשקול בדיקת מעבדת שינה חדשה על מנת להחליט על הטיפול המתאים.
    במידה והבדיקה תהיה תקינה יש לחפש סיבות אחרות.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו