ליחה ונזלת בפעוט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ליחה ונזלת בפעוט
    שרון ברונר
    24/01/2010

    שלום רב,
    בני בן שנה ועשרה חודשים סובל מזה חצי שנה מנזלת וליחה, גודש בכל מערות האף
    בשל גילו לא ניתן היה לבצע צילום מערות אף תקין, אך מבדיקה של רופא אף אוזן גרון
    רואים שקדים מוגדלים שנושקים אחד לשני וכנראה ישנו גם שקד שלישי.
    הילד נוחר, מתקשה בנשימה וסובל בשל כך גם מאיחור בהתפתחות השפה- מדבר מאוד לא ברור
    כנראה ליקוי שמעתי עקב נוזלים מרובים.
    כרגע מרופאים ממתינים עם ביצוע ניתוח להוצאת שקדים והילד במערב רפואי.

    מה עושים? הילד סובל ואין פתרון.

    אנחנו אפילו משלבים טיפול אלטרנטיבי (דיקור) כתוספת לאדים חמים, אינהלציה, סירופים שונים ליבוש/הקלה בשיעול.
    הנזלת הליחה והשיעול לא מניחים לילד. אשמח לשמוע את עצתכם בנושא זה.

    תודה, שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליחה ונזלת בפעוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה ונזלת

    ד``ר יצחק ענתבי
    24/01/2010

    שרון שלום רב.
    אנסה לסכם בעיות בנך המתוארות במכתב: איחור בהתפתחות השפה, ליקוי שמיעה, קושי בנשימה דרך האף (ונחירות), נזלות וליחה.
    עם צרור כזה של בעיות, בנך אינו פעוט !!!
    אין ספק שהבן חייב לעבור ניתוח, כן, גם בגיל זה, אלא שקודם לניתוח, כדאי לבצע בדיקות
    הכרחיות, בדיקת שמיעה (שאני מבין שכבר בוצעה), ובדיקה במעבדת שינה, כדי לוודא מה מצב
    וחומרת הפסקות הנשימה בשינה.
    כל זאת כדי לדעת מה לנתח, ולא אם לנתח.
    חוסר שיתוף הפעולה בצילום השקד השלישי אינו בעל משקל, כי יהיה מקום לכרות אותו בכל
    מקרה.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו