דלקת באוזן לתינוקת - דחוף!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת באוזן לתינוקת - דחוף!!!
    ח.
    01/02/2010

    שלום רב,

    רציתי לשאול לגבי המינון של מוקסיפן פורטה 250 שניתן לבתי בת 10 חודשים ששוקלת 10.5 ק'ג -
    7cc פעמיים ביום.

    בני בן ה-9 קיבל מינון של 10 cc פעמיים ביום ולכן נראה לי המינון של התינוקת גבוה מדי.

    האם המינון סביר?

    לציין שהדלקת לא חמורה לפי מה שהבנתי. לפני מספר ימים ראה הרופא טיפה דלקת להגדרתו, והיום אחרי 3 ימים בהם החום המשיך לעלות (הגיע ל-39.59 ) ראה שהדלקת קצת החמירה ורשם את האנטיביוטיקה.

    אני אמורה להתחיל בטיפול היום ואשמח לתגובה מהירה !


    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת באוזן

    ד``ר יצחק ענתבי
    01/02/2010

    ח.ר. שלום רב.
    נהוג שמוקסיפן מחולק ל 3 מנות יומיות ולא 2. מנה מקסימלית של אנטיביוטיקה היא עד 80 מ"ג /ק"ג
    ליום, (מחולק ל 3 מנות).בד"כ נהוג לא לתת את המנה המקסימלית אלא את מחציתה.
    ולכן היה מספיק לתת כ 9 סמ"ק ביממה, (כלומר 3סמ"ק שלוש פעמים).
    איחחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו