דלקות אזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות אזניים
    שגית
    08/02/2010

    בתי בת 8 חודשים ובשלושה חודשים האחרונים סובלת מהפרשות מוגלתיות מהאזניים (כל שבוע אוזן אחרת) ללא חום.
    הטיפול שקיבלנו מהרופאת ילדים הוא מי חמצן + טיפות אזניים, ללא אנטיביוטיקה(במשך כל שלושת החודשים).
    לפני שלושה שבועות קיבלה הילדה אזניל בעקבות קוצר נשימה ודלקת באוזן (חד פעמי).
    שבוע שעבר הרופאה העבירה את הטיפול לרופא א.א.ג.
    אתמול ביקרנו אצל הרופא שנתן טיפול אנטיביוטי ל- 10 ימים (3.5 cc פעמיים ביום מוקסיפן) ועוד פניסטיל 7 טיפות , 3 פעמים ביום עד גמר הבקבוק.
    לטענת הרופא, אם היינו מתחילים טיפול אנטיביוטי בהתחלה אולי לא היינו מגיעים למצב כזה. האם זה נכון?
    הרופא ביקש לחזור אליו עוד ארבעה שבועות ואם הטיפול שהוא לא נתן לא יעזור, הילדה תצטרך החדרת כפתורים, צינוריות וכ"ו.
    האם ניתן למנוע את הפעולה הנ"ל?
    האם טיפול אלטרנטיבי יכול לעזור (נרות הופי, דיקור סיני וכ"ו)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות אזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/02/2010

    שגית שלום רב.
    הטענה שמניעת טיפול אנטיביוטי דרך הפה היתה יכולה למנוע את המצב של דלקות חוזרות, הינה
    נימהרת ומיותרת.
    לא צריך למהר בגיל זה לבצע ניתוח וטיפול מקומי ולפעמים גם סיסטמי, יוכל להקל, אם לא לפתור, את בעיית הדלקות.
    מאחר והפניסטיל יכול לגרום לנימנום והירדמות, אולי כדאי לחשוב על מתן התכשיר בלילה לפני השינה, כשהמנה המומלצת היא טיפה וחצי- על כל ק"ג במשקל בתך.
    אינני יכול להתייחס לטיפולים החלופים לטיפול בדלקות.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו