לדר דנינו המהולל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדר דנינו המהולל
    אילת
    08/02/2010

    לפני כשעתיים שחחנו בטלפון הבן שלי אחרי הפסקה של יום אחד עם אוגמנטין ודלקת חזקה באוזן עם חום גבוהה היתחננתי שתקבל אותי בהקדם האפשרי או תדריך אותי מה לעשות ואתה בתגובה ניתקת את הטלפון בפנים לא יאה ולא נאה לרופא במעמדך גם לא בתור אדם להיתנהג בצורה כזו בוטה תיתבייש לךךךךךךךךךך זו לא היתנהגות אני פשוט בהלם שרופא מיתנהג כך ושוב אלפי תודות ושוב תתבישששששששששש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדר דנינו המהולל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    09/02/2010

    שלום אילת,
    אני מבקש להתנצל בפניך על תחושתך, אני מבין ומזדהה עם המצוקה שחשה אם שבנה סובל מכאבים. ועם זאת אנצל את הבמה שאת מאפשת לי להסביר את אחד מעיקרי עבודתי. כרופא הפוגש מטופלים רבים מידי יום, מטופלים המייצגים קשת רחבה של גילאים ובעיות רפואיות קשות, אני עושה מאמץ להקדיש לכל מטופל את מלוא תשומת ליבי, את מלוא הבנתי המקצועית ולהעניק לו את עומק ועושר הניסיון הרבים שיש לי. לכן ובשל כך אני לא משוחח עם מטופלים בטלפון בעת בדיקה של מטופל אחר. אין לי ספק שאת כמו כל אלפי מטופלי מעריכים עובדה זו עד מאד. מאחר ופנית אלי באמצע טיפול במטופל אחר, במקרה הספציפי הזה מדובר היה בתינוק עם בעיה רפואית מורכבת, השבתי לך שאינני יכול לדבר והבטחתי לשוב אליך כשאתפנה.
    ואכן, שבתי אלייך פעמיים באותו היום, ניסיתי לבחון אפשרות לקבל אותכם באופן מיידי ומשלא יכולתם לבוא באופן מיידי, שבתי מאוחר יותר והתקשרתי אליכם ונתקלתי בתגובתכם הלקונית "תודה" שלאחריה ניתקתם את השיחה. יתכן שהציפייה שלך כפי שאת מציינת הייתה לקבל הנחיות טלפוניות לטיפול. אינני מטפל דרך הטלפון! זה לא מקצועי ולא אחראי. אם מישהו עושה זאת אני מציע להזהר ממנו, כי דרך זו יכולה לגרום לנזקים.
    אני מבקש להבהיר מדוע אני מתעכב בהסבר?
    יכולתי לענות בקצרה ולציין שהפורום הזה אינו המקום הראוי לפנייה מהסוג שלך, שכן מדובר בפורום מקצועי שתכליתו לתת מענה לשאלות גולשים.בחרתי לא לעשות זאת כדי להבהיר לך ולקוראים את עמדתי בסוגייה שהעלית, ולשוב ולהתנצל בפניך.
    אני מבקש לאחל לכם בריאות שלמה וכל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו