דלקת אוזניים-בן 10 חוד'

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת אוזניים-בן 10 חוד'
    הילי
    09/02/2010

    היי,
    בני בן 10 חודשים.
    היינו אצל הרופא אתמול בגלל סיבות אחרות (בעיות בבטן), והיא בדקה גם את האוזניים והאמרה שיש לו קצת דלקת ורשמה לנו מוקסיפן פורטה.
    לפני כחמישה ימים היינו אצל אותה רופאה (שוב מבעיות אחרות- בטן) והיא גם בדקה את האוזניים ולא מצאה כלום.. יכול להיות שהתפתחה בימים בין הביקורים דלקת ?
    אני מתלבטת לגבי מתן האנטיביוטיקה, כי לא נראה שהילד סובל או שקשה לו לישון.. ובכלל.. אם היה לא דלקת הוא היה בוכה.. לא ? או שאולי זו רק ההתחלה וכדי לטפל ?
    האם כדאי לפנות שוב לרופא לבדיקה חוזרת? או לתת האנטיביוטיקה ?

    מאוד מתלבטת, אשמח לעצתכם,
    תודה,
    הילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזניים-בן 10 חוד'

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת דלקת

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/02/2010

    הילי שלום רב.
    המושג "קצת דלקת" לא מוכר לי, ולקצת דלקת, לא כדאי לקחת הרבה אנטיביוטיקה. ולבטח כשאין כל סימנים אחרים לדלקת והתנהגות הילד תקינה.
    כן קיימת אפשרות שתוך 5 ימים יהיה שינוי מאוזן תקינה לדלקת חריפה.
    כדאי במצב של התלבטות לפנות לרופא א.א.גרון, שיאבחן את מצב האוזניים, ויחליט על טיפול.
    וכך אני מקווה שלא תיתלבטי יותר.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו