ניתוח שקדים+ שקד שלישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שקדים+ שקד שלישי
    לוסי
    11/02/2010

    בני בן שנה וחצי לפני כ- 4 חודשים עשינו צילום וראינו שיש שקד שלישי מוגדל ושקדים מוגדלים פנינו לא.א.ג והוא הפגיש אותנו אם רופא מנתח בשיטה החדשה , הבעיה היא שאני מאוד פוחדת כל רופא טוען אחרת הילד נוחר גם כשהוא ער לעומת זאת מבחינה גופנית ברוך השם הוא בסדר גמור שאלתי האם לא מוקדם מידי לנתח אותו האם יש סיכוי שהשקד השלישי יעלם ? לפי טענת הרופאים כן
    והאם יש אפשרות לנתח רק שקד שלישי ולא שקדים? אשמח אם אקבל תשובה מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקדים+ שקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/02/2010

    לוסי שלום רב.
    כאשר התלונה היא נחירות בלבד, אין כל צורך לנתח את השקדים גם אם הם גדולים. הצילום שבנך ביצע הוא רק לראות את השקד השלישי, (כי את האחרים ניתן לראות ישירות).
    אם אנו לא משוכנעים שהגורם לנחירות הוא השקד השלישי המוגדל, יש לבדוק גם אפשרות של גודש בריריות באף, כגורמים לתופעה. וייתכן שבתקופות החמות יותר גודש זה יפחת. מכאן שאין דחיפות בכריתת השקד השלישי ולבטח בכריתת השקדים.
    השקד השלישי מפסיק את גדילתו בסביבות גיל 3-4 ש', אלא שבמצבים מסויימים יש חובה להסירו
    גם לפני גיל זה.
    לאור האמור לעי"ל, אין דחיפות בכריתת השקד השלישי, ועוד פחות בכריתת השקדים, ורק השיקול הרפואי בהתייחס להפרעה לילד יהיה השיקול המכריע ביחס לניתוח.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו