אוטריוין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטריוין
    תחושת אף סתום
    14/02/2010

    אני נושמת מהפה, אני רוצה לשנות את ההרגל הזה ולנשום רק מהאף.
    הרופא א.א.ג אמר לי להתרגל לנשום מהאף.
    הייתי מעוניינת לדעת איך מתרגלים לזה?
    בנוסף יש לי כונכיות מוגדלות והרופא לא המליץ לבצע ניתוח.
    רציתי לדעת עם התרופה אוטריוין יכול לשנות את המבנה של הנחריים באף?
    בנוסף האם יש תרופה יותר יעילה ופחות מזיקה לקונכיות מוגדלות שחוסמות את האויר כל פעם בנחיר אחר מלבד אוטריוין הממכר.
    אני לא מדברת פה על אלרגיה אני מדברת על תחושת אף סתום , שצריך למצוא פתרון תרופתי ולא נתוחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטריוין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטריווין

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/02/2010

    שלום רב לאלמונית.
    אתייחס בקצרה לבעייתך כי אין לי נתונים על גילך, והאם פורום זה מתאים לך.
    גודש בריריות הכונכות באם טיפול תרופתי אינו משפר את הנשימה, יש דרך טיפולית כירורגית (מצריבה, דרך קולשין, ועד כריתה מלאה).
    ניסיון לשנות את צורת הנשימה באף סתום לא יצליח מעולם ! לא מדובר בהרגל אלא בצורך פיזיולוגי נשימתי.
    בהצלחה, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו