דלקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות
    אור
    17/02/2010

    בני בן 11.5 חודשים. לפני 4 חודשים נכנם לגן ומאז חלה 5 פעמים בדלקת אזניים וטופל באנטיביוטיקות שונות, מוקסיביט,אנזיל,אוגמנטין.
    1) אני מאוד חוששת שמה נגרם לו נזק. האם החשש מוצדק?
    2) מה השלב הבא? האם ניתוח?
    3) החלטנו לנסות טיפול הומאופטי כי אני מאוד חוששת מהאפשרות של הניתוח, מה דעתך? האם יש מקום לנסות גם הומאופטיה או שאני מבזבזת זמן יקר ?

    ייעץ לי בבקשה מה כדאי לנו לעשות, אני אבדת עצות!
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות חוזרות.

    ד``ר יצחק ענתבי
    17/02/2010

    אור שלום רב.
    דלקות בגיל זה באוזניים הינן שכיחות ביותר, אלא ש 5 פעמים ב 4 ח' זה באמת יותר מדי.
    בד"כ נהוג לטפל בטיפול אנטביוטי, ועל פי תוצאות הטיפול המלא, לשקול המשך טיפול מונע.
    לשאלותייך. אין חשש לנזק שמיעה עצבי, ובלתי הפיך, אך יש כן לקוי שמיעה הולכתי זמני, שיכול להפריע בהתפתחות השפה והדיבור.
    טיפול כירורגי אינו מוצא מהחשבון, אלא שהוא יהיה כדאי רק במקרה של כשלון הטיפול אותו ציינתי בתחילת התשובה.
    לאור 2 תשובותיי הראשונות, ולאור החשש מניתוח, אין כאן כל עניין של "ביזבוז זמן יקר", ובהחלט ניתן יהיה לשקול ניתוח רק לאחר הטיפול ההומאופטי.
    כדאי לעשות הכל בדעה ובעצה צלולה, איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו