חור בעור התוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חור בעור התוף
    עדן
    21/02/2010

    שלום רב,
    בתי בת ה 4.5 סובלת מאז היותה בת חצי שנה מדלקות באוזניים. בעקבות כך קיים אצלה בשתי האוזניים חורים בעור התוף מה שגרם לירידה בשמיעה. באוזן שמאל 40 דציבלים ובאוזן ימין 30 דציבלים. רופא א.א.ג המליץ על ניתוח לסגירת עור התוף רק בגיל 7. אך הנני חוששת שהירידה בשמיעה תמשיך ותגדל מה שיפגע בתפקודה בגן ובמוכנותה לכיתה א'.
    באיזה גיל אפשר לבצע ניתוח לסגירת עור התוף, האם הניתוח מסוכן ומה אחוזי ההצלחה בניתוח כזה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חור בעור התוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בעור התוף

    ד``ר יהושע דנינו
    23/02/2010

    שלום עדן,
    סגירת נקב בעור התוף מצליחה באחוז גבוה כאשר הנקב יבש במשך תקופה ארוכה מעל לחצי שנה. ישנן אסכולות שונות ביחס לגיל הרצוי לבצע בו את הניתוח. האסכולה המקובלת גורסת שמעל גיל 11-12 רצוי לקיים את הניתוח כי אז יש פחות נזלות, שיכולות לגרום לדחיית השתל ויש יותר סיכוי בגיל זה לשיתוף פעולה מהמנותח, בטיפולים הנדרשים לאחר הניתוח.
    בדרך כלל סגירת הנקב אמורה לשפר גם את השמיעה ובמידה ויש ליקוי שמיעה דו-צדדי, לעיתים מומלץ מכשיר שמיעה שישמש את הילד עד הניתוח.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו