שאלה מטרידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה מטרידה
    אתי
    27/02/2010

    שלום רב, היום הינו עם ביתי בת השנה אצל רופא א.א.ג בעקבות תלונות על אוזן שמאל....מזה שבועיים לא רגועה לא אוכלת וישנה רגישות בצד שמאל....הנל שאב לה שעווה משני האוזניים ולאחר בדיקת אוזן שמאל ראה בה מוגלה...ברצוני לציין כי היא איננה סובלת מחום רק חוסר שקט...

    אשמח לדעת האם קיים הבדל בין מוגלה לבין המצאות נוזלים באוזניים-ביתי הבכורה סובלת מנוזלים ומקבלת אנטביויקה רק בעת חום לכן אינני מבינה את ההבדל?ממה נוצרת מוגלה? ומדוע לא שואבים אותה??
    מה ניתן לעשותכדי למנוע השנות דלת שכזו בהמשך????
    בברכת יום טוב אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מטרידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת / אנטיביוטיקה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    27/02/2010

    אתי שלום רב.
    האבחנה של הרופא, לאחר הסרת השעווה היא דלקת באוזן שמאל, ועל כן החליט להתחיל בטיפול אנטיביוטי. (גם אם אין חום). מה שלי מפריע זה שהכאב הוא משבועיים, ותהליכים דלקתיים בתקופה כה ארוכה, יכולים לחלוף מעצמם-מחד, או להחמיר ולהתפרץ-מאידך.
    ההבדל בין מוגלה לנוזל באוזניים, הוא באיכות הנוזל ומרכיביו ובעיקר בריכוזהחיידקים שבו.
    את הנוזלים כמו את המוגלה, שואבים רק במקרים בודדים, (כאשר יש חשש מסיבוכי הדלקת),
    ושאיבה זו כרוכה ביצירת נקב בעור התוף !
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו