ניתוח כריתת שקדים - קובליישן מול...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח כריתת שקדים - קובליישן מול...
    מנסה לא לטעות
    07/03/2010

    שלום רב לרופאי הפורום,

    לבני בן ה-9 דום נשימה בדרגת חומרה קשה (כ-130 הפסקות נשימה ב-8 שעות של 13-17 שניות).
    שקדים מוגדלים 2-3+ . אף נזלת כרונית. אדנואיד קטן יחסית (עבר כריתה בגיל 3).

    אין ספק כי צריך ניתוח כריתת שקדים!
    השאלה היא רק כמה($) ואיך.
    מחיפוש חומר ברשת ראיתי כי ישנן מס' שיטות.
    ביחוד התרשמתי מעבודת השיווק הטובה של טכנוקר עם שיטת הקובליישן.

    שיטה זו אינה בסל הבריאות ולכן ניתן לעשותה רק באופן פרטי.
    לצערי דוקא קופ"ח כללית אינה משתתפת במימון הניתוח אלא רק באופן זניח דרך המושלם.
    קופות אחרות שדיברתי איתן משתתפות ברוב העלויות. ביחוד אלו שהיו נגרמות להן בכל מקרה (כמו אשפוז).
    בניתוחים אמרו לי כי ניתן לעשות את הניתוח דרך המושלם שיטה של חיתוך.

    לא הבנתי מה זאת אומרת.
    כל שיטה אחרת למעט קובלישן היא חיתוך?
    מה עם סכין חשמלית? מה עם PIT?

    דיברתי עם שני רופאים שנראים לי טובים.
    * האחד מנתח בקובליישן ולכן יעלה לי יקר מאוד.
    * השני מנתח בסכין כמו פעם. שיטה שאינה "יבשה".
    השני טען כי אין שיטה טובה יותר מאחרות באופן חד משמעי, ולכן רצוי כי מנתח ינתח בשיטה שהוא הכי טוב ומנוסה בה.

    מ ה ד ע ת כ ם ?

    אני אובדת עצות ולא יודעת באיזו שיטה לבחור.

    בברכה,
    אמא שמנסה לעשות את הטוב ביותר עבור ילדיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב - מדובר בכריתה מלאה

    מנסה לא לטעות
    07/03/2010

    השאלה שלי היא בעיקר רפואית ולא פיננסית,
    אם כי אני מנסה גם להבין מהי שיטת "חיתוך" כפי שנאמר לי במחלקת ניתוחים של מושלם בכללית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים

    ד``ר יהושע דנינו
    07/03/2010

    שלום לאמא,
    שיטת חיתוך השקדים היא השיטה הקלאסית להסרת השקדים. שיטת הקובליישן הנעשית בעזרת אלקטרודה היא חדשה יחסית ויתרונה העיקרי נוגע למבוגרים שחשים בה פחות כאב. שאר הסיבוכים דומים בשתי השיטות.
    מומלץ לתת לכירורג להחליט מהי השיטה המתאימה והוא ודאי יבחר את השיטה שבה יש לו נסיון עתיר בניתוח. אינני משוכנע שמחקר באינטרנט יכול לתת תמונת מצב מלאה לגבי כל ההבחנות בין שיטות ניתוח. באופן אישי אני ממליץ לך למצוא רופא שאת סומכת על דעתו ולאפשר לו לעשות את ההחלטות הרפואיות.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר דנינו - יצירת קשר

    מנסה לא לטעות
    08/03/2010

    ד"ר דנינו,

    תודה רבה על התשובה.
    כיצד אוכל להגיע אליך? היכן ניתן להשיג אותך?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו