רציתי רק לומר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רציתי רק לומר
    שלי
    07/03/2010

    תודה על כל היעוץ שנתתם לי כאן עד לפני כחודש וחצי ביתי כיום כחודש לאחר הניתוח שקדים שקד שלישי פוליפים וכפתורים באוזניים אחרי אישפוז בדנה לאחר חשד בזיהום הכל עבר הילדה חזרה לעצמה ואפילו התחילה בקצב מהיר להדביק חלק מן הפערים שצברה בהתפתחות כתוצאה ממחסור חמור בשינה שהיה לה (היתה מתעוררת יותר מ - 15 פעמים בלילה) היעוץ תרם ועזר ואפילו לעיתים אף הוריד את מפלס המתחים שהיו אצלי בתור אם חד הורית שהכל מוטל עלי כולל הרגעת הילדה ההרדמה והכל
    שוב אחזור תודה מקרב לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רציתי רק לומר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לשמוע פרטים נוספים

    מנסה לא לטעות
    08/03/2010

    בת כמה הילדה?
    במה זה בא לידי ביטוי?
    תוך כמה זמן ניכר השיפור?

    אנחנו באותו סרט. כרגע לפני ניתוח.
    בדילמה לגבי המנתח ושיטת הניתוח.
    גרים בצפון. מקווה שנסגור את העניין הזה כמה שיותר מהר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למנסה לא לטעות

    שלי
    08/03/2010

    לדעתי אם הניתוח הוא מאסט זה לא יהיה טעות לעשותו ביתי בעת ביצוע הניתוח היתה בת שנה ועשרה חודשים אומנם אמרו לי שאת השקד השלישי לא מומלץ להוציא לפני גיל 3 אך יש יוצאים מן הכלל.
    אם אומר שתיכף היה הכל בסדר זהו יהיה שקר גדול היה קצת סיבוך קל ואישפוז בבית חולים דנה לילדים (אישפוז של 48 שעות שהיו סיוט גם לילדה ניסתה לברוח מן המלחקה שם כל הזמן ורצתה להיות רק בחוץ ובצדק) השיפור החל אחרי שבוע וחצי בדרך כלל הניתוח עובר ממש בקלות וללא סיבוכים (אגב אצלי היא לא אוכלת בשר בכלל ומתברר שהיתה לה צניחת ברזל גם שהחלה לפני הניתוח) היום קיבלתי את הבת שלי בחזרה נקיה מנזלת לא משתעלת לא מחרחרת לא נוחרת ישנה הרבה יותר טוב בלילה ויש עוד הרבה שהיה קודם ועכשיו אין וזה הכי שווה בעיניי
    אם חייבים לבצע את הניתוח אני ממליצה לא לדחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו