רגרסיה לאחר ניתוח להסרת אדנואיד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגרסיה לאחר ניתוח להסרת אדנואיד
    קרן
    16/03/2010

    שלום רב,

    בתי בת ה-5 עברה באוגוסט האחרון ניתוח להסרת אדנואיד. זאת, בעקבות זמן ממשוך של חוסר יכולת נשימה בשינה, הפסקות נשימה, דיבור "מאנפף" ופה פתוח רוב הזמן. הוחלט אז שלא להסיר השרדים מאח ולא היו מוגדלים באופן חריג (הרופא העריך את גודלם כ-2 מתוך 4)

    מיד לאחר הניתוח חל שיפור משמעותי מאוד באיכות השינה שלה, מס' הפעמים שהילדה היתה חולה ירד משמעותית והיא אף העלתה במשקל כ-3.5 ק"ג ב-4 חודשים.

    בחודש האחרון, לאחר הצטננות לא חריפה במיוחד שוב חזרו "נחירות" בשינה, מתקשה לנשום עם האף בשינה, השינה רועשת מאוד. הסתכלתי בפה - השקדים מוגדלים מאוד (ואף נושקים כשהיא אומרת אאאאאאא), אבל לא אדומים.

    בבוקר, כשהיא מתעוררת, נחיר אחד סתום לחלוטין, אך משתחרר מאוחר יותר. במהלך היום הילדה ערנית, אין סימני צינון או נזלת כלשהם, שומרת על פה סגור ולא נראה כי מתקשה בנשימה.

    אודה לך אם תוכל לחוות את דעתך כיצד ניתן לסייע לה (אולי טיפות אף כלשהן או טיפול אחר) והאם מוכרת תופעה של גדילה מחדושת של אדנואיד זמן קצר כ"כ אחרי הניתוח (קצת מעל חצי שנה).

    בתודה מראש וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגרסיה לאחר ניתוח להסרת אדנואיד

    ד``ר יהושע דנינו
    17/03/2010

    שלום קרן
    הבעיה של בתך היא הגדלת השקדים ולא גדילה מחודשת של אדנואיד.
    ממליץ לפנות למומחה א.א.ג שיקבע אם ההפרעה זמנית או דורשת ניתוח.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו