כאבי אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי אוזניים
    מאיה
    21/03/2010

    בת 17.5 בריאה, למעט בעיות שקדים כרוניות מאז ילדותי.
    לפני שבוע קיבלתי רפאפן עקב כאב גרון קשה מאוד [אני רגילה לכאבי גרון אך כאב כזה חוויתי לדעתי רק פעם אחת בחיי לפי מה שזכור לי..]. קצת לפני שסימתי את האניביוטיקה לגרון החלו כאבים באוזן. ביומיים הראשונים אוזן כאבה רק כשגעתי בה- ממש נגיעה קלה מסביב לאוזן גרמה לי לכאב רב, וכך נימנעתי מלגעת באוזן. יום לאחר מיכן קמתי בלילה בגלל כאב בלתי נסבל! נראה לי הכאב הכי חזק שחוויתי בחיי!! הכאב היה עם הקרנה ללסת ולפה- לא יכולתי לפתוח את הפה. בנוסף הכאב החמיר בשכיבה -לא יכולתי לשכב במיטה במצב מאוזן,בישיבה הכאב גם כן בלתי נסבל אבל אם אני לא מזיזה את הראש אז יש רגיעה במיקצת. אני כבר יומיים ללא שינה! היום קיבלתי מהרופא מוקסיפן וטיפות אוזניים ואין הקלה במצב!! אופטלגין בקושי עוזר ונורופן מרגיע מעט את הכאב לשעה מקסימום..
    הרופא אמר לי לחזור מחר אם יש החמרה בכאב, בינתיים אני מאוד דואגת. האם תסמינים אלה מוכרים ומצביעים על תופעה כלשהי??
    תודה על ההתיחסותתתת!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    21/03/2010

    שלום ליאה
    כאבי אוזניים יכולים להיות מוקרנים משיניים,לוע גרון,ועוד..
    התאור של, לא יכולתי לפתוח את הפה,יכול להיות קשור לדלקת סביב השקד או מורסה סביבו, שגם הם יכולים לגרום לכאבי אוזניים.
    לכן מומלץ לפנות למומחה לא.א.ג שיאבחן ויחליט על הטיפול,או לעיתים ישלח לאישפוז
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו