כאבים לאחר כריתת שקדים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים לאחר כריתת שקדים
    מודאגת
    31/03/2010

    שלום רב,

    בני (בן 8) עבר צינוריות, כריתת שקדים ואדנואיד לפני 4 ימים ומאז סובל מאוד מכאבי אזניים.
    על פניו נראה כי מאז הניתוח אין ירידה בעצמת הכאבים אלא דוקא עליה בעצמתם.
    הוא שותה ואוכל. אין דימום כלל. אבל "חי" ממשכך כאבים אחד למשנהו. אקמולי-נורופן לסירוגין.
    כשכואב לו, הוא שם ידיים על האזניים ומתנועע. הוא ממש ממש סובל.
    עד מתי????
    האם יש צורך בביקורת? האם יתכן סיבוך כלשהו באוזן???

    תודה רבה על התשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים לאחר כריתת שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי אוזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    31/03/2010

    אמא מודאגת שלום רב.
    ניתוח משולב זה כרוך בכאב, שיכול להמשך 104 ימים, משכו ועוצמתו של הכאב, מישתנים, בהתאם למהלך הניתוח, לטכניקה הניתוחית, ולגיל המנותח.
    מאחר ואת מציינת שבנך מצליח כן לאכול ולשתות, אני מניח שהבעיה אינה בשקדים, אלא באוזניו,
    (על אף שידוע שכאב באיזור השקדים, מקרין לאוזניים).
    חובה, לכן, לפנות למנתח ולבדוק את מצב האוזניים, ואת הסיבה לכאב, ובהתאם למימצא לטפל.
    איחולי החלמה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו