ניתוח שקדים לבן 7 וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח שקדים לבן 7 וחצי
    גל
    03/04/2010

    נשלח למכון שינה עקב נחירות ונמצא כסובל מדום נשימה בשינה בדרגת חומרה קשה. בסביבות 50 הפסקות נשימה בלילה.
    אני צריכה לגשת בימים הקרובים לרופא ששלח. ומבקשת לשמוע ממך חוו"ד נוסף. האם יש אלטרנטיבה אחרת מלבד ניתוח שקדים? האם יךדים יכולים לקבל מכשיר CPAP במקום ניתוח?
    עלי לציין שעבר בעבר ניתוח פוליפים וכפתואים לפני כ - 4 שנים. ליקוי השמיעה עבר. הנחירות רק החמירו.
    האם מצב זה של דום נשימה מסכן חיים בהיעדר הניתוח?
    אני מאד חוששת מהניתוח, בגלל ההרדמה ובעיק בגלל סיכון לדימומים.
    אשמח לשמוע חוות דעתך. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקדים לבן 7 וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים לבן 7 וחצי

    ד``ר יהושע דנינו
    03/04/2010

    שלום אמא,
    הפסקות נשימה בשינה אצל ילדים נגרמות לרוב על ידי הגדלת השקדים והאדנואידים (שקד שלישי).
    לאחר תוצאות מעבדת השינה יש לפנות למומחה א.א.ג שיבדוק את גודל השקדים ובמידה והם אכן גדולים במידה שחוסמת את מעבר האוויר הטיפול המומלץ והמקובל הוא הסרת השקדים בניתוח.
    לא מקובל להתאים מכשיר CPAP במקרים האלו משום שגם לאחר הפסקת השימוש במכשיר זה תשאר החסימה, ובינתיים יגרמו לילד נזקים בלתי הפיכים כתוצאה מחסימת דרכי הנשימה שיגרמו לילד לנשום במשך רוב שעות היום עם פה פתוח.
    במקרה של בנך בניתוח יש לבדוק האם השקד השלישי גדל מאז הניתוח הקודם ובמידה שכן להסיר גם אותו.
    באשר לחששות שלך מההרדמה, מכיון שהילד עבר הרדמה אחת בהצלחה, הסיכויים לסיבוכים בהרדמה נוספת הם נמוכים מאד
    כל טוב, בהצלחה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת הבהרה נוספת בבקשה...

    אמא
    03/04/2010

    לידיעה - איזה נזקים בלתי הפיכיםנגרמים מנשימה דרך הפה? למה זה בעצם גורם?
    ועודקטנה - איך אפשר לדעת אחרי הניתוח אם יש דימום כי הבנתישלעיתים הדימום פנימי ויורד אל הקיבה ולא רואים, מה הדרכים להמינע ככל האפשר מהסיבוכים? או שזה "אני והמזל שלי...?"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו