דימום מהאף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום מהאף
    אלימך
    05/04/2010

    לחברי הפורום שלום רב,
    ילד בן 5 סובל מדימומים חוזרים מהאף.
    רופא א.א.ג כבר צרב פעם אחת, ואמר שזה לא יעזור, ויהיו דימומים
    ממקומות אחרים .
    שאלתי היא אז מה אפשר כן לעשות , כדי לעזור לילד ולהרגיע את האמא.
    לתשובתכם אודה
    חג שמח
    אלימלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום מהאף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום באף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    05/04/2010

    אלימלך שלום רב.
    משונה מאוד לקרוא שהרופא המטפל, צופה שהטיפול לא יעזור.
    דימומים באף הינם שכיחים בגילאים אלו והסיבות לכך שונות. לפני שאתייחס לטיפול, כדאי ללמד את הילד לא לחטט באף, ואם מציק לו דבר מה באף, ניתן למרוח משחה שומנית.
    הטיפול: לרוב צריבה כימית בארגנטום ניטריקום ובעקבותיה טיפול מקומי (אני משתמש בהיקומיצין 2.5%) - ל 3 שב' , הינה מאוד יעילה לבין מספר חודשים עד לתמיד!
    אופציה אחרת היא צריבה חשמלית המבוצעת בהרדמה כללית, וגם כאן, לאחריה טיפול מריחה מקומית.
    לבסוף במקרים מאוד קיצוניים, יש לשקול ניתוח של רירית המציחה בצד המדמם.
    בתקווה שלא תגיעו לשלב הקיצוני השלישי, איחולי בריאות שלמה וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו