ניתוח ומסיבת יום הולדת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח ומסיבת יום הולדת
    מכלה
    25/04/2010

    שלום רב:

    בני בן ה3 צריך לעבור מחר ניתוח כריתת אדנואידים, שקדים וגם כפתורים, בעצם עושים את הכול ביחד. מה שקורה בעוד שבוע בידיוק אנו תכננו לחגוג לו יום הולדת. תכננתי מסיבה משפחתית אם מעט אורחים וליצן שיגיע לעשות שמח לילד. כרגע בעלי מאוד חושש מהקירבה מהניתוח למסיבה, הוא חושב שזה יכול להזיק לילד שאחרי ניתוח ו עלינו לבטל את החגיגה. היום שאלתי את רופא שלו והוא אמר שאם לא יהיו סיבוכים בניתוח אין בעייה לחגוג אחרי שבוע, למרות שכמובן אף אחד לא יכול להבטיח שלא יהיו כאלה(חס וחלילה)
    רציתי לשמוע מה דעתך לגבי זה. אני דווקה בעד לחגוג זה יעזור להשיח את דעתו של הילד, אבל האבא מוטרד. האים זה יכול להיות מסוכן לדעתך? האים מוזיקה חזקה(כזאות שמשמעים בימי הולדת) יכולה לגרום לצרות אחרי ניתוח כזה?
    אסמח לתשובה מהירה, תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח ומסיבת יום הולדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יום הולדת.

    ד``ר יצחק ענתבי
    25/04/2010

    מכלה שלום רב.
    כמו שאת רואה הכותרת הראשית שלי היא "יום הולדת", כי אירוע כזה והכנות כאלו אינן מצדיקות את הסיכון ולו הקל ביותר שהניתוח יוכל להעיב על החגיגה.
    בד"כ ילד לאחר 3-4 ימי ניתוחים מרגיש טוב וחוזר לפעילות, אך יש מקרים בהם ההתאוששות מהניתוח יכולה להיות ארוכה יותר ובדיוק ביגלל זה כדאי לדעתי לדחות את הניתוח.
    ובכך לא יהיה כל סיכוי שבעלך ידאג, ו / או שבנך ואת תסבלו ביגלל שעדיין הילד לא התאושש מהניתוח.
    אז שיהיה במזל טוב, ואח"כ בהצלחה בניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו