דלקות אוזניים חוזרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות אוזניים חוזרות
    חסוי
    26/04/2010

    שלום רב!
    בתי בת ה-4 סובלת מדלקות אוזניים מגיל שנה בערך אך בשנה האחרונה הם החמירו וניצפו תמיד נוזלים. כמוכן האוזניים רגישות לרעש חזק עד כידי בכי לפעמים. רופאת א.א.ג שלחה אותנו לעבור בדיקת שמיעה ורנטגן. בבדיקת שמיעה אמרו שהיא שומעת טוב. וברנטגן רשמו כך: תפיחות ברקמות הרכות (האחוריות) של הנזופרינקס והיצרות תעלת האוויר. אדנואידים מוגדלים.
    מה זה אומר? והאם הדבר מצריך ניתוח?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות אוזניים חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    27/04/2010

    מילי שלום רב.
    הדלקות באוזניים שהתגברו לאחרונה, מקורן ככל הניראה בהפרעה באיוורור של האוזן התיכונה, והמימצא הרנטגני של שקד שלישי מוגדל, יכול להסביר את הגורם למצב.
    נושא הדלקות באוזניים מחייב טיפול תחילה תרופתי, אח"כ טיפול הכולל מתן אנטיביוטיקה ממושכת, ורק אם לא יהיה בכך פתרון לבעיה, יהיה מקום לשקול התערבות כירורגית.
    את הנוזלים באוזניים אפשר בהצלחה חלקית ולא לטווח זמן ארוך, להפחית בעזרת האיר-פופר, אלא שבכך לא יינתן פיתרון לשקד השלישי המוגדל והמיצר את נתיב האוויר בנזופרינקס.
    לסיכום, עצתי היא לטפל בטיפול אנטיביוטי + מונע, ועל פי הצורך לעבור לניתוח.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו