ניתוח כפתורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח כפתורים
    נורה
    29/04/2010

    לבני בן .ה- 3.5 נוזלים בשתי האוזניים, ללא דלקות כלל ואנו מתלבטים אם לגשת לניתוח. תרופות לייבוש הנוזלים לא עזרו. תוצאות בדיקת השמיעה הן 30 srt באוזן ימין ו-25 באוזן שמאל. חשבנו לדחות את הניתוח, כיוון שהקיץ והבריכה קרבים... ובתקווה כי הנוזלים יתייבשו... דאגתנו היא שהילד סובל ושומע את הסביבה כבאקווריום. האם זה אכן כך? מה דעתך באשר לניתוח, האם היית ממליץ לנתח? באיזה גיל לרוב הנוזלים מתייבשים?תושה מראשעל תשובתך ועזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח כפתורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    30/04/2010

    נורה שלום רב.
    ליקוי השמיעה של בנך הוא קל ועל כן כדאי יהיה לבצע שוב בדיקת שמיעה בקיץ.
    איני יודע אם יש הפרעה גם בנשימה בעקבות שקד שלישי, ובהנחה שהשקד השלישי אינו מוגדל ואינו מפריע, ניתן לנסות את מכשיר האיר-פופר, (גיל בנך גבולי לשיתוף הפעולה מצידו).
    אין סף לגיל בו הנוזלים מתייבשים, אלא שככל שהילד מתבגר קל יהיה ללמד אותו לקנח, ובפעולה זו (תוך שמירה על אף סתום), יידחף אוויר לאוזן, וישפר את השמיעה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו