יתוח להוצאת שקדים ופוליפים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יתוח להוצאת שקדים ופוליפים
    דניאל
    30/04/2010

    שלום רב,

    שמי דניאל ואני בן 12.8.
    ב-25.4.10 עברתי ניתוח שקדים והוצאת שקד שלישי ואני רוצה לדעת כמה שיותר דברים,ערו כבר חמישה ימם מאז הניתוח,התשפזתי ליילה אחד בבית החולים. הכאבים של הניתוח ממש משגעים אותי,אני מתעורר כל לילה בקצב חוזר של 4 שעות בגלל הכאב,ואני לוקח את המשכחים שלי (אופטלגין וטרמדקס) אני רועד ובוכה מהכאבים,אתמול,יום חמישי לא אכלתי דבר,פשוט כמלולו שום דבר. אני שותה קצת ואני מרגיש שיפור קל,אך אני מתקשה לדבר,יש לי המון לכה שאני יורק ואני די עייף.
    בבקשה תענו,
    דניאל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים

    ד``ר יצחק ענתבי
    30/04/2010

    דניאל שלום רב.
    ה"סיבוך" השכיח ביותר בניתוחי שקדים הוא הכאב ! מומלץ על-כן לקחת אחת ל4-5 שעות משכך כאבים, (את הטרמדקס-פחות), להפחתת הכאב. בנושא זה, ככל שהמנותח מבוגר יותר הכאב ממושך יותר.
    ביום התשובה יעברו כבר 4 ימים, ואני מקווה שיש שיפור (שאמור להיות הדרגתי), חשוב מאוד להזין ולהשקות את עצמך, ולקחת דברי מאכל קרים (גלידות ומעדנים), המומלצים ביותר.
    ההזנה חשובה, מהחשש להתייבשות, ולצורך התחזקות הגוף.
    תרגיש טוב, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו