הילד קצת מקורר לנתח או לא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הילד קצת מקורר לנתח או לא?
    רונית
    11/05/2010

    שלום רב,
    בני בן השלוש אמור לעבור מחר ניתוח להקטנת שקדים, כריתת שקד שלישי וכפתור באוזן ימין.
    מזה מס' ימים הוא מנוזל קצת ומשתעל מאוד. בצילום חזה שעשינו לא היום - הכל תקין.
    אני יודעת שעדיף לנתח רק כשהמטופל בריא לחלוטין. אך אני מוכרחה לציין שהוא הרבה מאוד מקורר במהלך השנה ובמיוחד לאור 3 הסיבות שבגינן הוא בכלל צריך לעבור את הניתוח. אני מתלבטת מאוד. האם לחכות ולקוות שבתאריך הבא שייקבע הוא ירגיש טוב יותר? הרי אין לי ערובה לכך וגם איני יגכולה לתאם ניתוח בימים בהם אני רואה שהוא בריא.
    אנא תשובתך המהירה.
    תודה
    רונית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הילד קצת מקורר לנתח או לא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול וניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/05/2010

    רונית שלום רב.
    מומלץ לדחות את הניתוח, נכון, אף אחד לא ערב לכך שבתאריך הבא שייקבע לניתוח הילד יהיה בריא.
    ברור ששקד שלישי מוגדל יגרום לנזלות בעוצמות משתנות, אלא שהשיעול המתואר במכתבך, לא יאפשר (על אף שצילום החזה תקין) -את ההרדמה מחשש לסיבוכים.
    כדאי שבסמיכות למועד החדש לניתוח ( מספר ימים לפניו ), בנך יקבל טיפול מונע, שישפר את הנזלות , ההכנה הזו תביא לכך שבעיותיו הקיימות תפחתנה ממש לפני הניתוח.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו