דלקת גרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת גרון
    בני
    20/05/2010

    מגיל 2-3 לבן שלי מוגלה בגרון המלווה בחום של 38.5 מעלות חוסר תאבון עקב כאבים בבליעה.
    יש לציין שאין שקד שלישי.כל הרופאים שאצלם ביקרנו לא המליצו לנתח אלא לחכות שהבעיה תעלם מעצמה.הילד היום בן 7 וחצי וכל 3-4 שבועות זה חוזר על עצמו.אנו חסרי אונים ולא יודעים כיצד לנהוג-לתת צאנס עוד שנה להתפתחויות או לנתח? תודה מראש בני-הורה מודאג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת גרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות בגרון

    ד``ר יצחק ענתבי
    21/05/2010

    בני שלום רב.
    מאוד חבל שילדך סובל כך, שהרי אחת ל3-4 שבועות מופיעה דלקת, עם כל הכרוך בתופעות הלוואי שבה. עוד יותר משונה בעיניי שרופאים המליצו להמתין עד שהבעיה תעבור.
    בתכיפות כזו של דלקות גרון (שקדים), אני מניח שההתפתחות הפיזית של הבן הינה בפיגור, שהרי אינו מסוגל לאכול כראוי.
    חבל על כל יום שחולף, שמקצר את הזמן לדלקת הבאה, כדאי כבר לתכנן את ניתוח השקדים (ואם
    יהיה צורך גם את השקד השלישי), ומומלץ להיות מוכנים לכך על-ידי מתן טיפול אנטיביוטי מונע, ימים אחדים לפני הניתוח, ועד לאחריו.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו