דלקות חוזרות אחרי ניתוח כפתורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקות חוזרות אחרי ניתוח כפתורים
    נועה
    08/06/2010

    שלום רב!
    בני בן ה-6 עבר ליפני שנתיים ניתוח כפתורים ופוליפים בחורף שעבר חזרו דלקות האוזניים בהחמרה ונאמר לנו שאם ימשיך ככה צריך להוציא את הכפתורים הזמן עבר ואיתו הדלקות אבל היום הוא קם שוב עם אוזן מלאה מוגלה ודם כרוש שניקינו עם חמצן.
    האם צריך להוציא את הכפתורים? הם לא יוצאים לבד?
    התור לרופאה אאג הוא רק בעוד מס ימים ללכת אליה באופן דחוף?
    מה צריך לעשות עכשיו?בדיקת שמיעה?
    ודרך אגב הוא עם נזלת כרונית שמלווה לפעמים בדימום קל( רק בנזלת)
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתורים ודלקות

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/06/2010

    נועה שלום רב.
    מפליא שעדיין הכפתורים במקומם ושלא הוסרו, כי בד"כ מומלץ לעקוב ולראות את תגובת הכפתורים בזמן בו הם במקומם, והזמן הממוצע לכך, הוא 10-12 ח'. מרגע שעברה התקופה והכפתורים לא ניפלטו, יש מקום לחשוב על הוצאתן בחדר ניתוח, אלא שבמקרה של בנך, ובעיקר ביגלל מספר חודשים של הפרשות, אין מקום למחשבה, וחייבים !!! להוציא את הכפתורים.
    מאחר וההיסטוריה הינה בת חדשים אחדים, אין צורך דחוף בבדיקה והחלטה, וניתן להמתין עוד מספר ימים עד למועד הפגישה עם הרופא.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו