ניתוח הכנסת כפתורים שני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח הכנסת כפתורים שני
    רונה
    11/06/2010

    בהמשך להודעתי מ-31,05, לאחר הוצאת הכפתורים בבדיקת השמיעה יצא ליקוי של 35 דציבלים בגלל נוזלים באוזניים, הומלץ לנו בסוף הקיץ לעשות ניתוח הכנסת כפתורים שני, לאחר שנבדוק שוב את השמיעה. הרופא לא המליץ על טיפול אחר כגון earpopper או טיפול תרופתי בטענה שזה לא יעיל בכלל למרות ששמעתי דווקא המלצות חיוביות על ה-earpopper. מה המלצתך והאם יש סיכוי סביר שהנוזלים באוזן יעברו לבד בקרוב ולא צריך למהר לנתח? כמו-כן האם יש קשר לשקד שלישי שאולי גדל ואם כן האם מספיק ניתוח כפתורים?
    שוב תודה רבה על היעילות המקצועיות והתמיכה,
    ממני,
    אמא מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח הכנסת כפתורים שני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח נוסף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    13/06/2010

    רונה שלום רב.
    אין כל מקום להיות מודאגת, וכמו שכתבתי במענה הקודם, היה כן כדאי לנסות את האיר-פופר, לפני ההחלטה הניתוחית החוזרת, וכאמור זה בתנאי שהשקד השלישי לא צמח מחדש.
    במידה והשקד השלישי לא גדל שוב, כן ניתן לטפל במכשיר העזר, וסיכויי ההצלחה הינם טובים.
    מובן, שכמו שהסברתי במענה הקודם, אם יש שוב שקד שלישי יהיה מקום להסירו.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו