ניתוח - סגירת נקב בעור התוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח - סגירת נקב בעור התוף
    גיל
    12/06/2010

    שלום רב ד"ר.
    אני בן 22, יש לי נקב באוזן שמאל מזה 6 שנים.
    הנקב הוא קדמי, שולי. (יחסית גדול הבנתי), לא ניתן לראות שוליים בשל OVERHANG.
    בבדיקת השמיעה האחרונה התגלה שיש ירידה בשמיעה (20-25 דציבל), אבל הבנתי שעצב השמיעה לא נפגעה.
    הבנתי שנכנסים מאחורי האוזן, חותכים איזה חתיכה מבפנים בשביל לסגור, ואז מורחים איזה חומר בשביל להדביק, אמרו שאצלי אולי גם יצטרכו לקדוח קצת כי זה הנקב על הצד, או משהו כזה.

    הייתי רוצה קצת לשמוע יותר על הניתוח הזה, אחוזי הצלחה שלו, האם אחרי הניתוח להוציא סימן אחרי האוזן, יראו משהו חיצונית? (שמעתי שאולי בימים הראשונים האוזן יכולה להיות עם נטייה קלה קדימה?)

    וקצת לשמוע אחרי מה קורה, תוך כמה זמן יודעים שהשתל נקלט? האם בדרך כלל השמיעה חוזרת לקדמותה? תחבושות?

    תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    13/06/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=115 id=link]אף אוזן גרון[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו