התאוששות מניתוח שקדים+שקד שלישי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התאוששות מניתוח שקדים+שקד שלישי
    קרן
    16/06/2010

    בוקר טוב
    בני בן השנה וחצי עבר לפני שבועיים ניתוח פוליפ(שקד שלישי)+ שקדים עקב דום נשימתי
    בלילה בדרגה קשה.
    בארבעת הימים הראשונים לאחר הניתוח הוא קיבל משככי כאבים סביב השעון. בשבוע האחרון
    הוא מתעורר כל לילה בבכי כ-6 פעמים לערך. יש לציין כי גם במתן נר אקמולי וטיפות אוזניים
    הבכי אינו מפסיק. במשך היום הוא מתנהג כרגיל (הוא חזר לעצמו) ואפילו התחיל לאכול טוב.
    הבעיה היא בלילה כשהוא שוכב.
    מה יכולה להיות סיבת הבכי?האם עדיין סובל מכאבים ולמה משככי הכאבים אינם עוזרים? האם יש
    צורך לבדוק אותו ע"י אאג?
    בתודה
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צב אחר ניתוחי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    16/06/2010

    קרן שלום רב.
    אין כל סיבה שבועיים לאחר הניתוח שלילד יהיו כאבים, כתוצאה מהניתוח, מאחר והכאב הינו לילי בלבד, אני מניח שיתכן וההפרעה קשורה לאוזניים, ויש אכן מקום לפנות לייעוץ מומחה א.א.גרון.
    אעיר ואוסיף, שאם הילד הולך בשעות היום עם "ראש תפוס" - טורטיקוליס, הכאב יכול להתגבר בלילה, וגם אפשרות זו כדאי לבדוק.
    איחולי החלמה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו