בתי בת שנה וחצי עם מים ואודמומיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בתי בת שנה וחצי עם מים ואודמומיות
    רנטה
    17/06/2010

    בתי בת שנה וחצי כבר יותר מחודשיים עם מים באוזנים באופן קבוע ועם אדמומיות ודלקות לסירוגין
    מחמור לפחות וכו
    קיבלה אנטביוטיקה שלא עזרה טיפות עם אנטיביוטיקה שלא עזרו
    עברה בדיקת שמיעה- לפי הגדרת הרופא שומעת כאילו שנמצאת בגובה
    רופא אף אוזן גרון אומר שאין טיפול ולהיות רק במעקב ואין מה לדאוג לבוא בעוד חודש לעוד בדיקה
    הוא מעדיף לא לבצע כפתורים- גם אני מעדיפה שלא אם לא חייב
    אני מודאגת - מדאיג אותי שאין טיפול (תרופתי) ובמשך חודשים זה לא עובר

    האם יש אולי משהו אלטרנטיבי או תזונתי או לא לגעת לה באוזניים אני כבר לא יודעת מה לשאול
    אנא אודה לכל הצעה

    בברכה
    רנטה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים ודלקות.

    ד``ר יצחק ענתבי
    17/06/2010

    רנטה שלום רב.
    לכל אחד יש נוזלים המופרשים באוזן התיכונה, אצל הילדים הצינור שמקשר בין האוזן התיכונה, ללוע האף (האיזור בו נימצא השקד השלישי) - מבחינה אנטומית שונה במבנהו, ובתיפקודו מזה
    של הבוגרים יותר.
    הפרעה התיפקוד אותו צינור, מסיבות שונות, (נזלות, גודש, שקד שלישי מוגדל וכן הלאה)תיגרום להצטברות נוזך באוזן התיכונה, לירידה באיכות השמיעה, ולדלקות אוזניים.
    מטרת הטיפולים (ואני לא מתכוון לאנטיביוטיקה) היא לשפר את תהליך הניקוז, וכל רופא א.א.גרון ימליץ על טיפול הבחירה מנסיונו.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו