הוצאת כפתורים מהאוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת כפתורים מהאוזניים
    שרונית
    28/06/2010

    שלום,
    רציתי לשאול,
    כשבני היה בן שנה וחצי הוא עבר ניתוח כפתורים באוזניים, נכון להיום - עברו כבר שנתיים מאז, הכפתורים עדיין לא נפלו.
    אנחנו נמצאים בביקורת אצל רופא האוזניים ובכל פעם הוא אומר תבואו עוד 3-4 חודשים לביקורת.
    כל פעם מחדש הוא אומר - עכשיו חורף, לא כדאי להוציא אותם....
    עכשיו הוא אמר לנו - שזה קיץ והולכים לים/בריכה אז לא כדאי להוציא אותם....
    הוא אומר שהדרך היחידה היא להוציא בניתוח בהרדמה מלאה.
    מאחר ואני קצת חוששת מניתוח חוזר - מה ניתן לעשות?
    האם זה לא עושה נזק שהכפתורים עדיין באוזן?
    האם יש סיכוי שהפתורים לא ייצאו/ייפלו לעולם?
    מה כדאי או מה מומלץ לעשות במקרה כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוצאת כפתורים מהאוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוצאת כפתורים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    29/06/2010

    שרונית שלום רב.
    הזמן הממוצע להימצאות צינורית רגילה (יש צינוריות ארוכות טווח), הוא כשנה.
    מעבר לכך, ולא בהרבה חדשים, מומלץ להוציאן.
    את הוצאת הכפתורים, כדאי להוציא בהרדמה כללית (מאוד קצרה ושטחית), זאת כדי שיהיה גם זמן להטרות את שולי הנקב שנישאר, וכדי שלא תהיה תזוזה פתאומית של הראש (במקרה של ההוצאה ללא הרדמה).
    הטיעון של הקיץ כסיבה לדחייה אינ תקף, כי מספר ימים לאחר ההוצאה איזור הנקב יכול להסגר, ואז לא תהיה מגבלה של הרטבה, בעוד עם הכפתור באוזן, עדיין יש מקום להשמר ממים.
    מסכום זה מומלץ כן להוציא את הכפתורים, ובהרדמה כללית.
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו