נוזלים באוזניים וירידה בשמיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נוזלים באוזניים וירידה בשמיעה
    שירית
    09/07/2010

    שלום,
    ב15/3 עשיתי בדיקת שמיעה לביתי שהייתה אז בת שנה ושמונה חודשים והבדיקה העידה על ירידה בשמיעה היו כל מיני מספרים כמו: 50 -45 בתדרים הנמוכים ו35 בתדרים הגבוהיים. טימפונמטריה B
    לפני כמה ימים עשיתי שוב בדיקת שמיעה ויצא 35 דציבל. וטימפונמטריה B

    האם השיפור שחל הוא משמעותי או חסר משמעות ? קבעתי כמובן תור לרופא שיפענח את המשמעות של הבדיקה אבל אני מאוד מוטרדת.
    יש לציין, ששמתי לב שלילדה אף פעם לא יוצאת הפרשה מהאוזן האם זה קשור באיזשהו אופן?

    מה עוד אני יכולה לעשות על מנת לעזור לביתי?



    אשמח אם תתיחחס לשלוש שאלותיי. תודה, שבת שלום ובשורות טובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בשמיעה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/07/2010

    שירית שלום רב.
    בגיל זה, ומאחר ואין שיתוף פעולה מלא בבדיקת השמיעה הערכים בשני המקרים מצביעים על ליקוי שמיעה, (קשה להסיק מסקנות מהפער בין הבדיקות), והטימפנומטריה מעידה על הגורם העיקרי לה - נוזלים באוזניים. מאחר והנוזלים נמצאים באוזן התיכונה, אין כל קשר להפרשות מהאוזן.
    במצב ענינים זה אין בידייך או באפשרותך לשפר את המצב, וכדאי בהחלט להבדק ע"י רופא א.א.גרון שיחליט על מדיניות טיפולית, והרחבת הבירור.
    איחולי בריאות שלמה, ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו