שמיעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמיעה
    דנה
    16/07/2010

    שלום ד"ר
    בני בן שנה וחודש לא מקשקש עדיין והחלטתי לעשות לו בדיקת שמיעה.
    הוא עבר בדיקת סינון בבית חולים שנולד וגם בטיפת חלב ויצא תקין.
    אני בבית שקוראת לו מכיוונים שונים הוא מסובב את הראש וגם שמבקשים ממנו לחזור על צליל לרוב הוא עושה.
    למרות זאת, בגלל שהשפה מתפתחת בעיכוב עשיתי לו בדיקת שמיעה אמש. בבדיקה באוזן ימין נמצאה ירידה. שמאל 20 וימין 65. היא ראתה שיש נוזל באוזן וגם בבדיקה של א א ג היו נוזלים.
    אבל הוא אמר שעדיין זה לא מסביר כזו ירידה.
    יתכן והבדיקה לא היתה ממש אמינה אבל הקליניאת מאוד הלחיצה אותי ואני ממש חוששת שיש פגיעה באוזן.
    מה עושים? מתי לחזור על הבדיקה? מהם הסיבות לירידה?
    שוב אני מרגישה שבבית שאני קוראת לו די בשקט הוא מסובב את הראש לשני הכיוונים.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוי שמיעה?

    ד``ר יצחק ענתבי
    16/07/2010

    דנה שלום רב.
    נקודות האור במכתבך, ההצלחה בסינון השמיעה, ותגובות טובות לגירויים שמיעתיים מכיוונים שונים.
    לאור זאת נראש שהליקוי בשמיעה באוזן ימין אינו נובע מהנוזלים באוזן התיכונה, אלא מאמינות הניבדק ושיתוף הפעולה מצדו.
    אני ממליץ לבצע בדיקת BERA, -כבר עכשיו להזמינה- בה תיכלל בדיקת סף השמיעה העצבית (BONE), וההולכתית.
    בדיקת ה BERA אינה מצריכה עירנות או שתוף פעולה מצד הילד, ועל-פיה תוצאותיה, ניתן ללמוד על מצב השמיעה האמיתי.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו